Goedemorgee Jullie hebben mij een beetje té veel gekletst om alles bij te lezen Heb ongeveer 4 bladzijde's bijgelezen Vannacht was echt gezellig! (ja ik weet, als ik laat thuiskom, word ik altijd vroeg wakker ) Maarjaaa natuurlijk moest er weer eens wat met mij gebeuren. En jaa hoor daar ging ik.. Ik was flauwgevallen. Kreeg het benauwd, maar ik dacht dat dat gewoon door de hitte daar kwam, dus niet bij stilgestaan dat ik zou kunnen flauwvallen.. Toen werd ik wakker in een grote man zijn armen, tussen als die mensen door, duwend enzo. Ik dacht echt Wtf? Hij zette me op een kruk neer vlak bij de deur, zodat ik het wat cooler kreeg, en toen vertelde mijn vriendin dat ik was flauwgevallen.. Pffff moet mij weer overkomen.. Gelukkig was het wel het laatste halfuurtje dus heb daarvoor wel gewoon lekker gedanst enzo
Damnn het is echt druk voor mijn huis, mensen staan echt vroeg op om een goed plekje te vinden om te verkopen.. Ohwjaa wat me opviel toen ik gister in Almere was.. Mensen stonden gister al te verkopen? En vannacht stonden er ook nog een paar mensen? Vaag maar okeey..