Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik dacht op de vorige pagina nog: "hey, zinnige opmerking!", maar nu...
Sjoert schreef:Zet die beoordeliing nou in dat topic dan.
Yorrie schreef:Peter... Zucht... Je kunt ook net niks met jou heh?!Ik dacht op de vorige pagina nog: "hey, zinnige opmerking!", maar nu...
PeeWij schreef:Yorrie schreef:Peter... Zucht... Je kunt ook net niks met jou heh?!Ik dacht op de vorige pagina nog: "hey, zinnige opmerking!", maar nu...
Je kunt niet heel de dag zinnige opmerkingen plaatsen, zou zo saai worden!

PeeWij schreef:Maar welke opmerking verklaar u nader
PeeWij schreef:Gewoon deelblokjes uit de vriezer veel makkelijker als vers!
melisjuh schreef:
Sjoert ze gaan deze week in onze andere wei, tegen over jullie op de hoek.
Zou je misschien een keer een foto willen maken
vanda's schreef:Er heeft nu écht iemand een zinnig antwoord gegeven op je topic Sjoert... Echt een KEI mooie pony
Sjoert schreef:vanda's schreef:Er heeft nu écht iemand een zinnig antwoord gegeven op je topic Sjoert... Echt een KEI mooie pony
Die reageert ten minste.
Ik wil ook wel ff een zinnige opmerking plaatsen anders hoor.
Sjoert schreef:vanda's schreef:Er heeft nu écht iemand een zinnig antwoord gegeven op je topic Sjoert... Echt een KEI mooie pony
Die reageert ten minste.
Yorrie schreef:Ik zeg: beter niet reageren, dan zo'n reactie hoor...Ik wil ook wel ff een zinnige opmerking plaatsen anders hoor.
Wauw, wat een man. Ik was al bekend met wat ie deed en kon, maar om het te zien is echt gaaf! M'n ouders waren mee, mn moeder is nu helemaal enthousiast en gaat moed verzamelen om nu ook écht kennis te maken met Royal 
madrieka schreef:ik heb gereageerd
PeeWij schreef:madrieka schreef:ik heb gereageerd
Ja je draait nog niet zo lang mee in de Welsch wereld!

Sjoert schreef:Yorrie: