Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lynn_x schreef:ik zou ook niet echt snel iemand vriendin noemen.,
idd FZ_Lin, meer bekenden
WiskyBokjes schreef:ik hoop dat ik het duidelijk vertel...
Ik heb een vriendin Anne, in de klas zit ik naast haar... we hebben wel eens vaker ruzie gehad enzo is over. Ik kom op MSN, zegt ze tegen mij:
Marije na de vakantie fiets ik niet meer mee!!
Ik vroeg dus waarom, waarop zij antwoord: OMdat ik jou niet meer hoef!
ik vond het al raar. (Wij hebben ook meisjes uit haps( vlak bij ons) en daar is een meisje Imke van) Toen zei zij: Ja hebben ik en Imke besloten *hartje*
Imke mag jou ook niet want je bent gewoon een k*t mens! zei ze....
Nou dan begint ze over dat ik een K*t huis heb een dat Wisky k*t is enzo, terwijl zij wisky juist vet lief en mooi vond en ze wilde foto's van maken...
Nou ikw eet het niet meer....
FZ_Lin schreef:Lynn_x schreef:ik zou ook niet echt snel iemand vriendin noemen.,
idd FZ_Lin, meer bekenden
Ligt denk beetje aan onze naam of niet?
Lynn_x schreef:WiskyBokjes schreef:ik hoop dat ik het duidelijk vertel...
Ik heb een vriendin Anne, in de klas zit ik naast haar... we hebben wel eens vaker ruzie gehad enzo is over. Ik kom op MSN, zegt ze tegen mij:
Marije na de vakantie fiets ik niet meer mee!!
Ik vroeg dus waarom, waarop zij antwoord: OMdat ik jou niet meer hoef!
ik vond het al raar. (Wij hebben ook meisjes uit haps( vlak bij ons) en daar is een meisje Imke van) Toen zei zij: Ja hebben ik en Imke besloten *hartje*
Imke mag jou ook niet want je bent gewoon een k*t mens! zei ze....
Nou dan begint ze over dat ik een K*t huis heb een dat Wisky k*t is enzo, terwijl zij wisky juist vet lief en mooi vond en ze wilde foto's van maken...
Nou ikw eet het niet meer....
DIT HERKEN IK ZOO!
precies hetzelfde gebeurde laatst bij mij ook, ik snap hoe je je voelt!
sterkte ermee! en wisky is echt niet k*T !
WiskyBokjes schreef:maar ik haat het om alleen naar school de fietsen, kom ik op school en dan zie je er zo vriendloos uit... en dat haat ik... Ik moet me daar nikks van antrekken maar dan moet ik ook alles zelf uitzoeken en dat kan ik niet....
WiskyBokjes schreef:Oke ik stel me aan, maar hier ben ik wel verdrietig om... hoe ze me "gebruikt" heeft zeg maar... vriendinnen zijn om te houden niet om te gebruiken
WiskyBokjes schreef:Oke ik stel me aan, maar hier ben ik wel verdrietig om... hoe ze me "gebruikt" heeft zeg maar... vriendinnen zijn om te houden niet om te gebruiken
FZ_Lin schreef:WiskyBokjes schreef:maar ik haat het om alleen naar school de fietsen, kom ik op school en dan zie je er zo vriendloos uit... en dat haat ik... Ik moet me daar nikks van antrekken maar dan moet ik ook alles zelf uitzoeken en dat kan ik niet....
Ach meiske sch**t aan wat anderen van je denken toch?
Vroeger dacht ik ook: Ik moet met iemand meefietsen anders zie ik er vriendloos uit!
Maar later kwam ik erachter dat het heel niet zo vriendloos uitzag! Aangezien merendeel in zijn/haar up aan kwamen fietsen
FZ_Lin schreef:Hoebedoel je met: dan flikker ik zo op de grond
Douwen ze je om ofzo??
WiskyBokjes schreef:Maar iedereen is groot tegenover mij en dan flikker ik zo op de grond,, had ik in het begin van het schooljaar