_Barbara_ schreef:
Whooo omg , domme clownn
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Barbara_ schreef:
heb dat normaal nooit... Heb altijd zin in kerst en oud & nieuw maar wil echt ff geen donkere koude dagen ben het nou al zat
zo ff lekker klagen hoor, mag wel he. 

Vanny_ schreef:zoo ff pauze van leren!
Ik heb opeens vreselijk zin om naar een warm land te gaan. Helemaal geen zin in de winter... Kom op zeg het is eind oktober en al zo fris... Las al dat er in Belgie sneeuw gaat vallen. Mijn moeder wil graag eens met kerstvakantie naar Zuid-Afrika of weer naar Californie, daar waren we met kerst 2004, dan is het daar 27 graden!

(ben nu namelijk niet thuis) 

maar ik heb maar 2 tussenuren in de hele week.
.Vanny_ schreef:wat is er dan Rebecca?
Ruth zoiets heb ik ookmaar ik heb maar 2 tussenuren in de hele week.
Ik zit lekker aan de snoepiesss.
En Tania is binnenkort denk vrijgezel...
nu even geen zin om te typen, maar wil het wel kwijt dus jullie krijgen het zeker nog te horen want het is ook nog niet zeker... Ben zo aan het twijfelen... 
word er zo gek van... Nou vandaag was ik het zat dus ik heb hem toch een tik gegeven, want m'n instructrice zei van hij nam me toen echt gewoon in de maling... draak
ik heb namelijk best wel moeite om streng te zijn maar bij hem is dat gewoon weleens nodig. Vooral met andere mensen die erbij kijken ga ik hem niet zomaar ff een knal geven
maarja als het nodig is, is er niks mis mee, beter dan dat je je in de maling laat nemen
Taan.
Noraly_ schreef:If I were a boooooooooooooooooooooy!
is ook zo waar!
Sta nu een 8.