Vanny_ schreef:Tegenwoordig hebben die mensen ook geld teveel hehkunnen ze altijd nog een grotere pony kopen... ken d'r zoveel van die dat doen...
Ik had dus juist GEEN geld teveel.....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vanny_ schreef:Tegenwoordig hebben die mensen ook geld teveel hehkunnen ze altijd nog een grotere pony kopen... ken d'r zoveel van die dat doen...
Ben ik wel heel blij mee, kan altijd pony blijven rijden zonder dat het raar staat

Sunrise19 schreef:Nouja, mijn ervaring is gewoon dat het zoveel leuker is een grotere pony... omdat je er gewoon langer mee kan doen. Ik ben 1.60mBen ik wel heel blij mee, kan altijd pony blijven rijden zonder dat het raar staat
Silfanoo schreef:Sunrise19 schreef:Nouja, mijn ervaring is gewoon dat het zoveel leuker is een grotere pony... omdat je er gewoon langer mee kan doen. Ik ben 1.60mBen ik wel heel blij mee, kan altijd pony blijven rijden zonder dat het raar staat
Grotere paarden zijn meestal duurder, en we beschikken al niet over veel geld, dus het moest wel een klein paardje worden, die zijn goedkoper, ik zal binnenkort te groot worden voor Silfanoo, maar ik kan als ik nog echt wil gaan rijden altijd nog een bijrijdpaardje zoeken, en rijden vind ik neit echt het belangrijkste
Maar je hebt zat jonge D-pony's voor weinig geld

Heb een aantal jaar voor een handelsstal gereden.. Ik vond dit maar niks.. Had weleens vaste paarden of pony's.. Maar heb toch liever een eigen..

shannen6 schreef:Ik ga eten!
.
zondag dan springt me Vriendin mee in de ZZ en hopelijk ook de knock out
! Weet je wat altijd leuk is om te kijken, pony's springen
zie je vaak van die leuke welshjes. Vanny_ schreef:Leuk! Weet je wat altijd leuk is om te kijken, pony's springen
zie je vaak van die leuke welshjes.