Het regent een beetje hier Hoop dat het straks wat droger is! Wil namelijk weer met Femke een sprongetje wagen voordat ik weer niet durf! Is namelijk al wat dagen geleden
Ja! wel hele 20 cm heb ik vorige week gesprongen Haha was de eerste keer dat ik heb gesprongen met Femke.. Best een schande heb haar 6jr Maar Femke vindt springen echt geweldig! Anders sprongen andere mensen met haar! Bv haar oude verzorgster (Margot_VH) mja ik durfde niet! En vorige week was me staleigenaresse in de bak, en vroeg of ze me wou helpen, dus ze gaf me instructie's! Ging erg goed! Alleen van haar moet ik donderdag 60 cm springen Vind ik nou net iets te hoog! Femke kan het makkelijk! Mja mij nu toch wat te hoog
Floris kan trouwens ook super hoog springen. Hij is een keer over het hek heen gesprongen. van ong. 1.20 / 1.30 ! hij is zelf 1.20
Casper was trouwens over de staldeur gegaan! die is ook aardig hoog!
Ik vind springen heel erg leuk, wil het ook zeker doen met floris. Maar hij is nog best wel jong, dus bouwen we dat rustig op. Nu springen we ong. 50 cm. maar ik denk wel dat hij sowiezo 1.20 dus kan.