Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
madrieka schreef:Hey sjoert en pewij hoe was het op de veiling,volgens sommige heb ik niets gemist
Sjoert schreef:madrieka schreef:Hey sjoert en pewij hoe was het op de veiling,volgens sommige heb ik niets gemist
heb maar weinig pony's echt gezien.
PeeWij schreef:Ach ik vind de veiling altijd wel leuk, ontspannen sfeer, niet de prestatie drang van keuringen. Even lekker bij kunnen praten met verschillende mensen. Ik zou er in ieder geval nooit een passende A hebben kunnen kopen!
Er werd trouwens gevraagd wat Kadance had opgebracht. € 450,=
Yorrie schreef:Een hele goede morgen allen!
PeeWij schreef:He Yorrie alles goed was zondag ochtend om 6 uur thuis (Wintertijd)
Sjoert schreef:PeeWij schreef:Ach ik vind de veiling altijd wel leuk, ontspannen sfeer, niet de prestatie drang van keuringen. Even lekker bij kunnen praten met verschillende mensen. Ik zou er in ieder geval nooit een passende A hebben kunnen kopen!
Jij past op geen enkele A.
Sjoert schreef:PeeWij schreef:Ik zou er in ieder geval nooit een passende A hebben kunnen kopen!
Sjoert schreef:PeeWij schreef:Ach ik vind de veiling altijd wel leuk, ontspannen sfeer, niet de prestatie drang van keuringen. Even lekker bij kunnen praten met verschillende mensen. Ik zou er in ieder geval nooit een passende A hebben kunnen kopen!
PeeWij schreef:
De volgende keer als je er bent zal ik even op Dreams rijden! Maar daarna jij ook!
vanda's schreef:Goedemorgen Madrieka!!
Deze week komt je scooter of niet?
Ach Peet, als je het maar vanaf één kant weet
vanda's schreef:HahahahahaMaak je wel een foto als je hem hebt?
PeeWij schreef:De terugweg wel, maar hoe je me heen hebt laten rijden!![]()
Feest bij Garage Looijmans was heel geslaagd!