Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Ik mocht in de zomer wel 'debuten' maar ik word te groot.
Silfanoo schreef:Zullen we eventjes over een ander onderwerp praten?
Ik zou het ook neit leuk vinden, als jullie hier over mij aan het praten waren..

(ik begon ook heel laat)
Had echt niet verwacht dat hij er zo snel uitging!
Silfanoo schreef:& toen was je tand eruit..
Jaa ik ben nog steeds an het wisselen(ik begon ook heel laat)
Hij zat al los, en zat er mee te wiebelen en opeens vloog hij uit mijn mondHad echt niet verwacht dat hij er zo snel uitging!
Of ik at een hard pistoletje of een appel
Vond t altijd irri die losse tanden

Sunrise19 schreef:Ik deed mn losse tanden altijd met een tandenborstel eruit duwenOf ik at een hard pistoletje of een appel

Sunrise19 schreef:Ik deed mn losse tanden altijd met een tandenborstel eruit duwenOf ik at een hard pistoletje of een appel

quicky_lover schreef:Heeee.
@ Silfanoo: Heb gereageert op gastenboek.
hier nog wat interessant gebeurt?
shannen6 schreef:Sunrise19 schreef:Ik deed mn losse tanden altijd met een tandenborstel eruit duwenOf ik at een hard pistoletje of een appel
Ja idd, vooral als ik aan het paardrijden was, dan zat ik er de hele tijd mee te wiebelen, dat is echt vervelend!!
Toen ik 11 was kreeg ik een middenmaat D pony.. ik zie tegenwoordig meisjes van die leeftijden meer met B&C pony's..
Is toch makkelijker een grote pony? Dan groei je er niet zo snel vanaf.. en in mijn geval nooit meer
heb al m'n verstandskiezen al 3 jaar ofzo. Sunrise19 schreef:Weet je wat ik eigenlijk wel stom vindToen ik 11 was kreeg ik een middenmaat D pony.. ik zie tegenwoordig meisjes van die leeftijden meer met B&C pony's..
Is toch makkelijker een grote pony? Dan groei je er niet zo snel vanaf.. en in mijn geval nooit meer
kunnen ze altijd nog een grotere pony kopen... ken d'r zoveel van die dat doen...