Blijkbaar niet dus.. En ze ging de HAP bellen (huisartsenpost) en leane en ik haar nog belachelijk maken met vanille vla, dan een hap nemen en heel hard zeggen; HAP
Bolivia
Geplaatst: 02-02-09 22:05
Rebeccaa schreef:
Blijkbaar niet dus.. En ze ging de HAP bellen (huisartsenpost) en leane en ik haar nog belachelijk maken met vanille vla, dan een hap nemen en heel hard zeggen; HAP
Maar dan ist toch niet grappig? Als het niet goed gaat?
nee niet echt nee maar.. ik weet niet. ik zie eerst wel of ze er moet blijven.. kan nu wel gaan stressen enzo.. maarja heb je ook alleen maar jezelf mee.. 't is dan voor een longontsteking; dat liever dan dat d'r kanker terug is..
Bolivia
Geplaatst: 02-02-09 22:08
Rebeccaa schreef:
nee niet echt nee maar.. ik weet niet. ik zie eerst wel of ze er moet blijven.. kan nu wel gaan stressen enzo.. maarja heb je ook alleen maar jezelf mee.. 't is dan voor een longontsteking; dat liever dan dat d'r kanker terug is..
oee, nou sterkte hoor rebecca, longontsteking kan je ook goed ziek van zijn maar inderdaad je hoeft je zelf niet gek te maken er mee komt jou ook niet tengoede.
Hoewel ik niet eens weet hoe 't met d'r kanker is. Ze moest een tijd terug weer onderzoeken enzo.. en heel eerlijk gezegd, weet ik niet eens precies wat ze heeft. Damn, ik voel me echt een kútkind dat alleen aan zichzelf denkt. Hoe bedoel je ik ben arrogant en verwaand? Damn. M'n moeder en zus en m'n klas enzo hebben echt gelijk. Als ík 't maar voor elkaar heb. Als ík het maar prima heb..