Op deze foto zie je het wel wat

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
absque_dubio schreef:Pien zou het nog eens overdoen met iemand met een betere camera etc. Denk dat dat supergaaf wordt!
Gezocht;
Welsh A hengst of ruin
3-8 jaar
Palomino, Valk of Bruin
Extra bewegen!!!
Pony is bedoeld voor de mensport.
Iemand een tip voor een goede pony? Misschien iemand nog iets op de wei staan of via via? Ik hoor het graag!
absque_dubio schreef:Pien zou het nog eens overdoen met iemand met een betere camera etc. Denk dat dat supergaaf wordt!
Gezocht;
Welsh A hengst of ruin
3-8 jaar
Palomino, Valk of Bruin
Extra bewegen!!!
Iemand een tip voor een goede pony? Misschien iemand nog iets op de wei staan of via via? Ik hoor het graag!
absque_dubio schreef:Ik krijg overal de tip met die van Nyckle, die is natuurlijk bekend. Vraag juist rond om te kijken of er meer te koop is wat niet zo groot op fb staat.bij Nyckle nog in afwachting van een filmpje, want mooie foto's zeggen niet zoveel over de beweging.
Gezocht;
Welsh A hengst of ruin
3-8 jaar
Palomino, Valk of Bruin
Extra bewegen!!!
Gezocht;
Welsh A hengst of ruin
3-8 jaar
Palomino, Valk of Bruin
Extra bewegen!!!
Danny_D schreef:absque_dubio schreef:Pien zou het nog eens overdoen met iemand met een betere camera etc. Denk dat dat supergaaf wordt!
Gezocht;
Welsh A hengst of ruin
3-8 jaar
Palomino, Valk of Bruin
Extra bewegen!!!
Anouk,
in België is De Weyerd Hello Showman te koop.
8 jarige palomino hengst.
Mvg,
Danny
absque_dubio schreef:Van Nyckle past er helaas echt niet bij op het filmpje te zien (eerlijk gezegd na het filmpje gezien te hebben vind ik hem behoorlijk tegenvallen). Budget naar kwaliteit maar zijn bereid echt wel wat te betalen voor de juiste pony, geen mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en weten dat een goede pony niet goedkoop is. Goede schimmels zijn er zat ja! Maar die zoeken ze dus niet. Heeft geen haast maar dacht wie weet weet hier iemand nog wat.