Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
BlackDevils schreef:Zijn wel 6 hindernissen met 6 poorten dus 36 in totaal. Tussendoor wel even de tijd in de gaten houden anders kost dat strafpunten.
pietsie schreef:vorige week nog drie parcoursen gelopen EN onthouden dus 6 hindernissen moet wel lukken
Tempation , nog naar de film geweest?
T3mptati0n schreef:pietsie schreef:ga je mee?
hangt ervan af hoelaatmag graag uitslapen
![]()
BD; die marathonhindernissen snap ik echt 3x niks van, dan links om door een poortje en dan rechtsom en dan 3x in de rondte en dan weer paar poortjesblij dat ik (nog geen) wedstrijden men
patrick76 schreef:pietsie schreef:vorige week nog drie parcoursen gelopen EN onthouden dus 6 hindernissen moet wel lukken
probeer het maar eens. Toch echt iets anders dan een springparcour. En opletten waar je heen gaat, en aanwijzigingen geven en de wagen met 4 wielen op de grond houden.
patrick76 schreef:pietsie schreef:vorige week nog drie parcoursen gelopen EN onthouden dus 6 hindernissen moet wel lukken
probeer het maar eens. Toch echt iets anders dan een springparcour. En opletten waar je heen gaat, en aanwijzigingen geven en de wagen met 4 wielen op de grond houden.
pietsie schreef:ik probeer mijn man zo gek te krijgen dat hij gaat mennen maar hij wil niet.
hij heeft wel een paar jaar geleden zijnkoetsiersdiploma gehaald ,dus er zit schot in.
oja hij heeft WW voor de kar gehad , dat was in een woord geweldig
wisten jullie dat WW ook beleerd is voor de kar , hij had het jaren niet meer gedaan ,het was inspannen en hij ging....super
BlackDevils schreef:pietsie schreef:ik probeer mijn man zo gek te krijgen dat hij gaat mennen maar hij wil niet.
hij heeft wel een paar jaar geleden zijnkoetsiersdiploma gehaald ,dus er zit schot in.
oja hij heeft WW voor de kar gehad , dat was in een woord geweldig
wisten jullie dat WW ook beleerd is voor de kar , hij had het jaren niet meer gedaan ,het was inspannen en hij ging....super
Dan weet ik het goed gemaakt, leen me een paar weken WW en dan rijden we er samen een wedstrijd mee.
T3mptati0n schreef:Ik neem aan dat jenny slaapt op dit tijdstipOver slapen gesproken, ik duik er ook maar eens in denk ik!
Piets succes morgen, misschien als ik op tijd wakker ben dan bel ik nog wel even! hoelaat vertrekken jullie van huis? *geen idee waar de wijk ligt*
pietsie schreef:T3mptati0n schreef:Ik neem aan dat jenny slaapt op dit tijdstipOver slapen gesproken, ik duik er ook maar eens in denk ik!
Piets succes morgen, misschien als ik op tijd wakker ben dan bel ik nog wel even! hoelaat vertrekken jullie van huis? *geen idee waar de wijk ligt*
ik ga tussen half 9 en 9 uur weg ,kan wel een groom gebruiken![]()
![]()
maar ze moet eind van de middag pas springen dus ik rijd een keer heen en weer.
De wijk ....kom op zeg ...waar is je geografische opvoeding ...het is vlak bij
BlackDevils schreef:pietsie schreef:De groom is voor mijn ondersteuning. Het voelt zekerder en terwijl hij praat hoor ik ook waar hij is en of hij de goede kant mee denkt.( waarom moet de groom vertellen welke kant je op moet ,jij stuurt toch!)