Toen ik Pinky voor het eerst zag was ik ook helemaal in love! Dat lieve koppie die schattige beentjes... Dat waren nog eens tijden, met Pinky.... Ik mis 'm zo erg!
Kan me ook echt voorstellen! Gewoon zo'n manneke, waar je jaren mee gewerkt hebt. En dan gewoon weg is. Ah vreselijk, komt me nou weer te boven; Shadow.
Jaa. Lekker dat gezellige vakantie naar Texel. Tot ik gebelt werd. 'Ja, sorry Shadow is verkocht.' Mijn pony, mijn klasse, mijn mooierd, mijn lieverd. Net een week zadel en hoofdstel. Een jaar daar voor mishandelt, de ergste dingen mee uitgehaalt. Toen bij ons. Ik heb 'm zover gekregen, hij deed voor mij alles. Zo bang als hij was. Naar een half jaar, zo lief hij mee loopte aan halster. Vrolijk achter mij aan, rennen door de wei en bak. I love him and i mis him so. Die rot vakantie vergeet ik nooit meer, mijn manneke weg. Mijn ventje. Whaa ja verkocht. Uhum, geloof je 't zelf? naar de slacht zou je bedoelen. Die eigenaar haatte 'm. Ze wou 'm altijd al slachten,ik was op vakantie haar kans.
En ja natuurlijk ik kan niet zegen dat zei dat heeft gedaan. Moet ik ook niet doen, maar toch.