geen idee *vraagt zich af waarom ze juist wel beter met hengsten als met merrie's kan haha *denkt nog even na en denk aan de "pismerrie's" van de manege van vroegah... weet het alweer
Ik kan merries gewoon beter aanvoelen denk ik. Het shethengstje (nu onderhand alweer een jaarling) dat ik al sinds zijn geboorte ken, is daarom natuurlijk een utizondering.
lekkerrrrr koppie! en mooi gedaan met die achtergrond zo... ik ben een photoshop analfabeet, hihi! maarre... wat mij opvalt, is dat Welsh ponies altijd zo'n klein mondje hebben. mijn andere twee hebben een grotere 'mondspleet' dan mijn welshje zeg maar. het ziet er wel schattig uit... hij heeft natuurlijk ook een kleiner snuitje, hihi!
wat een heerlijke foto's van prachtige welshjes heb ik hier langs zien komen. Ik vind het zulke mooie dieren, met zulke prachtige sprekende hoofdjes. En soms niet te geloven wat een hoeveelheid pit er in die pony'tjes kan zitten.
Ik plaats ook nog even wat foto's: Lizzy, manege pony, met de kleindochter van de manege eigenaresse. op deze foto kan je precies zien wat ze bedoelen als ze zeggen dat lizzy eigenwijs is.
twister, ook een manege pony, jammer dat de foto niet zo duidelijk is.