Vanny_ schreef:Gaat iemand naar Jumping Amsterdam? Ik wil zo graag! Maar volgens mij is de zaterdag uitverkocht want kaartverkoop is al vanaf november aan de gang, en ik wil per se zaterdag.
Ik héél misschien.
(Als er nog kaartjes zijn.)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vanny_ schreef:Gaat iemand naar Jumping Amsterdam? Ik wil zo graag! Maar volgens mij is de zaterdag uitverkocht want kaartverkoop is al vanaf november aan de gang, en ik wil per se zaterdag.

Amber_VZ schreef:Jaa ik ga wel
Om zondag avond! De dressuur gala ofzo iets!
Amber_VZ schreef:Jaa ik ga wel
. Ik mag, nog ff kaarten bestellen (als het nog kan).
.

Vanny_ schreef:Amber_VZ schreef:Jaa ik ga wel
Leuk Am. Ik mag, nog ff kaarten bestellen (als het nog kan).
Welkom Nathalie. Is Silfano een Welsh A'tje? Hij lijkt echt groot op die foto. Ooja ik woon niet in NH maar in ZH.
. Gaat nu even je site bekijken... 

. 

. 
Vanny_ schreef:Ik ben nog nooit in dat winkeltje geweest maar weet wel welke je bedoelt.

_Barbara_ schreef:HAHHA KIJK IN ELLIS DR PROFIEL..
BIJ HATES; WELSHPRAAT.
en dat is niet eens het losloopgebied.Ik ben nu echt evrtievustpissig
Ja honden van je af trappen wat zal de boete zijn?.Denk ik niet ik ben nooit echt fan van honden geweest maar nu
Ik heb er geen woorden voor
En die vrouw blijft dood saai staan die beesten lopen onder me fiets rond en eentje van achter blafte keihard en rende vervolgens op me af en de ander voor blijft staan en als ik verder fiets blaft ie ook en die vrouw deed niks
later zijn ze ook 10meter bij de vrouw weggerend en naar andere fietsers gerend wat er toen is gebeurt weet ik niet.k*t beesten. 
_Barbara_ schreef:_Barbara_ schreef:HAHHA KIJK IN ELLIS DR PROFIEL..
BIJ HATES; WELSHPRAAT.