Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caesar schreef:KellyDV schreef:Heel gaaf, heb je foto Caesar?
Naar de staart moet je even niet kijken. Maar in haar manen kun je die grijze gloed zien. Het wisselt qua opslag want op andere foto's heeft ze gewoon de behoren palomino kleur. Maar dan zal het wel niet hoor, zal wel met de roan factor te maken hebben.
[ [url=m/OrGp4f.jpg]Afbeelding[/url] ]
AniekR schreef:Na dit jaar gaat Vienna inderdaad met zwangerschapsverlof.Hilde, gefeliciteerd met het sportpredikaat van Vienna! Mooi dat het allemaal nog gelukt is! Nog lekker dit jaar uit rijden dus en dan met zwangerschapsverlof?
Tja en het Welsh Magazine, slordig, meer zal ik er maar niet over zeggen...
pien26 schreef:Do foto's van het welsh vind ik ook niet veel soeps. Heel het blad heb ik voor volgend jaar opgezegd, is niets aan vind ik persoonlijk. De fotos op vorige pagina vind ik stukken beter maar moet ook eerlijk zeggen dat ik de ruiter op gin power de foto ook niet goed vind doen.
Ik zie heel veel ruiters niet mooi (in balans) op het paard zitten. Waar ik mij persoonlijk ook aan kan ergeren zijn de ruiters die erg achterover hangen, dan stel ik mij voor dat zo'n paard zo hard gaat dat ze achterover worden geblazen. Maar dat kan nooit het geval zijn.
Ik weet dat ik moet oppassen met mijn mening geven want veel paardenmensen zijn daar niet van gediend, zeker aangezien ik zelf echt geen topruiter ben.
Maar goed, blad opgezegd en dan kijk ik lekker foto's hier!Die zien er beter uit
pien26 schreef:Do foto's van het welsh vind ik ook niet veel soeps. Heel het blad heb ik voor volgend jaar opgezegd, is niets aan vind ik persoonlijk. De fotos op vorige pagina vind ik stukken beter maar moet ook eerlijk zeggen dat ik de ruiter op gin power de foto ook niet goed vind doen.
Ik zie heel veel ruiters niet mooi (in balans) op het paard zitten. Waar ik mij persoonlijk ook aan kan ergeren zijn de ruiters die erg achterover hangen, dan stel ik mij voor dat zo'n paard zo hard gaat dat ze achterover worden geblazen. Maar dat kan nooit het geval zijn.
Ik weet dat ik moet oppassen met mijn mening geven want veel paardenmensen zijn daar niet van gediend, zeker aangezien ik zelf echt geen topruiter ben.
Maar goed, blad opgezegd en dan kijk ik lekker foto's hier!Die zien er beter uit
KellyDV schreef:Ja dat is inderdaad lastig, iedereen heeft een andere smaak!
Alhoewel wij natuurlijk niet voor niets fotograaf zijn, zo'n foto had ik verwijderd en had het Welsh nooit van me gekregen
Maar deze foto van Gin Power denken we volgensmij allemaal het zelfde over gelukkigHahaha!!
@Spritz
Ik heb niets online, van welke wil je zien?
Dan had ik nog een vraagje.......
Silver gén...
Zijn er Welsh pony's, waar bekend van is dat ze Zilver dragen?
Ik heb wel wat A pony's gevonden, maar nog geen NWR!
elfje72 schreef:pien26 schreef:Do foto's van het welsh vind ik ook niet veel soeps. Heel het blad heb ik voor volgend jaar opgezegd, is niets aan vind ik persoonlijk. De fotos op vorige pagina vind ik stukken beter maar moet ook eerlijk zeggen dat ik de ruiter op gin power de foto ook niet goed vind doen.
Het zijn pony's die meestal gereden worden door kinderen. Deze kinderen moeten soms nog veel leren en de één heeft nu eenmaal maar talent dan de ander.