Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
yorick schreef:en ik vind van wel
hihi
vanda's schreef:Ik vind ook van nie hoor Yvonne![]()
Nou ja, misschien Yorick die rondjes rende door de bak.
WesternF. nr. 61 hebben wij niet meer gezien geloof ik. We zijn met z'n allen (Sjoert, Mar, Peter, Eveline, Yordy en ik) weggegaan toen ze die koetsjes en zadels gingen veilen... Lekker patatjes gegeten bij de snackwagen iets verderop
Citaat:WesternF. nr. 61 hebben wij niet meer gezien geloof ik. We zijn met z'n allen (Sjoert, Mar, Peter, Eveline, Yordy en ik) weggegaan toen ze die koetsjes en zadels gingen veilen...
Lekker patatjes gegeten bij de snackwagen iets verderop
vanda's schreef:Ik vind ook van nie hoor Yvonne![]()
Nou ja, misschien Yorick die rondjes rende door de bak.
WesternF. nr. 61 hebben wij niet meer gezien geloof ik. We zijn met z'n allen (Sjoert, Mar, Peter, Eveline, Yordy en ik) weggegaan toen ze die koetsjes en zadels gingen veilen...
Lekker patatjes gegeten bij de snackwagen iets verderop
stalshamrock schreef:nou yorick en rennen?? hij huppelde op het laatst meer!! (had last van zijn beentjes)
vanda's schreef:Ja, die... Stukken lekkerder en beter betaalbaar dan het eten bij de knhs...![]()
Na die karretjes kwamen nog maar een paar A's en zoals je al had begrepen... We hadden het erg gezellig, maar de veiling was niet bepaald spannend![]()
Hebben ook nog een softijsje gehad trouwens
stalshamrock schreef:nou yorick en rennen?? hij huppelde op het laatst meer!! (had last van zijn beentjes)
yorick schreef:Dussssssssssssss,ook goeiemorgen allemaal,hihi.Nee was echt super gezellig gister,heb meest van jullie wel gezien in een flits langs de kant van de baan.Jullie moeten gewoon eens een keer mee lopen met ons,kun je zien hoe gezellig het is.
madrieka schreef:yorick schreef:Dussssssssssssss,ook goeiemorgen allemaal,hihi.Nee was echt super gezellig gister,heb meest van jullie wel gezien in een flits langs de kant van de baan.Jullie moeten gewoon eens een keer mee lopen met ons,kun je zien hoe gezellig het is.
Volgend jaar ben ik ook weer van de partij,en ook op de hengstenkeuring in februarie...
yorick schreef:Dussssssssssssss,ook goeiemorgen allemaal,hihi.Nee was echt super gezellig gister,heb meest van jullie wel gezien in een flits langs de kant van de baan.Jullie moeten gewoon eens een keer mee lopen met ons,kun je zien hoe gezellig het is.