Hee dudes ik dacht dat we om 4 uur gingen naar me tante.. dus ik ga ff schoenen aantrekken en zo en dan denk ik dat ik ga. *drama, drama iedereen mist me. Lala
IK HEB GEEN TWISTER. Omg wat erg eigenlijk. xD En meidenavondje mocht niet van mn moeder, want dan moet je het ook allemaal weer eraf halen blabla. rotzooi dus. (Het is nu net of ik alles afzeik wat jullie zeggen. Okee dat is ook zo maar ik vind het wel fijn dat jullie meedenken, snappen jullie dat? )
ik heb ook geen twister ( ) Maar ehm.. Ja oké, dat klopt wel. Bij Annemarie waren alle handdoeken groen, zat overal zooi van t maskertje.. Maar dat was wel enorm gezellig haha. Even denken.. ben ook nog eens gaan logeren met het EK, was geen succes. Zelf tentje opzetten, lieten we de 'deur' open, regende het.. Tentje was neit waterdicht.. ik was te eigenwijs en werd midden in de nacht huilend wakker.. En de andere keer gingen we wii'en, heel lekker eten, naar de paarden en toen nog film kijken. Damn, wij doen saaie dingen xD Ehm.. wat kan je nog meer doen..
ik heb ook eens kampeerfeestje gehad van mijn halfzusje.
En aangezien mijn vader adventureracer is, gingen we allemaal van die survivaldingen doen, ook nachtwandeling in het bos enzo En verstoppertje om 6 uur 's morgens
xManon_
Geplaatst: 01-02-09 17:31
I'm the best damn thing that your eyes have ever seen
Cool Maya! Ik heb geen tuin(maar een patio), dus hier kamperen kan ook alweer niet.
Laatst bijgewerkt door xManon_ op 01-02-09 17:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Dan kun je naar een groepscamping Manon, in Zeewolde zit een leuke, daar mag je gewoon een vuurtje stoken, heb je 'n eigen veldje met je eigen douchegebouwtje enzo