Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hitime schreef:WE ZIJN ZO LEKKER GEWOON GEBLEVEN. WE ZIJN ZO LEKKERRR GEWOOON.
en ik moet om half 8 weg
Hitime schreef:Dat zag ik ook al. Ik heb eigenlijk wel soort vanzelf gemaakt, ja, de foto niet, maar de ava wel..
Ik ben echt een dierenmishandelaar, ik rijd gewoon op een veulen XD was echt schattig.

wissik helemaal niet joh... Ging net ff kijken in dat topic, zie ik Bandit voorbijkomen, dus ik denk: huh wie heeft hem dan genomineerd? Ik helemaal terugbladeren... Maar hij zat niet in de top5, da's nou wel ff jammer.
Sterkte! nathalieeee_ schreef:Paar dagen geleden fotoshootje gedaan met een vriendin en haar supertoffe welsh!
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1016360
Kijken kijken kijken

Kom ik hier ook nog eens 
vorige week de eerste wedstrijd voor Linda had ik 166, en nu twee proeven en bij1 proef 2 jury's. Bij 1 jury had ik 176 en bij de andere 182 dus gemiddeld 179 en net geen winstpunt
Maar het ging al veel beter als de eerste keer. En de tweede proef ging slechter want daar moest hij helemaal alleen in een enge bak dus daar had ik maar 172.

xManon_ schreef:Hahaha laat me raden, je bent de enige in je categorie?

heb ik een 7 voor verzorging..
En halthouden ging vet netjes, zelfs vierkant, staat er: scheef en staat niet stil