Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
elfje72 schreef:Er zijn de komende jaren geen plannen om met Movie Star te gaan fokken. Misschien wel met haar volle zus. Die loopt nu Z2 dressuur, doet het goed maar is geen Movie Star. Of 3/4 zus maar die is wel erg groot. Ik twijfel over die twee merries. Zijn allebei ster en de éne dus ook sport. De andere is M2 startgerechtigd dus die zal straks ook wel Z-dressuur zijn.
absque_dubio schreef:elfje72 schreef:Er zijn de komende jaren geen plannen om met Movie Star te gaan fokken. Misschien wel met haar volle zus. Die loopt nu Z2 dressuur, doet het goed maar is geen Movie Star. Of 3/4 zus maar die is wel erg groot. Ik twijfel over die twee merries. Zijn allebei ster en de éne dus ook sport. De andere is M2 startgerechtigd dus die zal straks ook wel Z-dressuur zijn.
Lastige keus dan om uit die twee merries te kiezen. En idd er is maar een movie star. Volgens mij is dat wel een van de bekendste nwr merrie die er is.
hielkebro schreef:Hallo,
Ik volg dit topic al een tijdje aangezien ik in de toekomst ook een Welsh A wil aanschaffen, en omdat ik wil beginnen met mennen en ik dit prachtige pony's vind.
Maar vanaf welke tot welke stokmaat gaan de A pony's ?
en als je boven het maximum bent (B-pony) heb je dan geen officiele A pony? (ja logisch, maar ik zie een welsh A pony als een pony met een knikje in de neus om zo te zeggen)
regtur schreef:hielkebro schreef:Hallo,
Ik volg dit topic al een tijdje aangezien ik in de toekomst ook een Welsh A wil aanschaffen, en omdat ik wil beginnen met mennen en ik dit prachtige pony's vind.
Maar vanaf welke tot welke stokmaat gaan de A pony's ?
en als je boven het maximum bent (B-pony) heb je dan geen officiele A pony? (ja logisch, maar ik zie een welsh A pony als een pony met een knikje in de neus om zo te zeggen)
Een A pony gaat voor het stamboek tot 1,22m voor de sport 1,17m. Als je wilt gaan mennen is het denk ik wel verstandig een te kiezen die een beetje bovenin de maat zit.
Cemlys schreef:Wat zoek je precies hielkebro, want idd zat te koop.