@ regtur: Jenny, bedankt voor je leuke foto's. Aladdin is zeker een machtige pony om te zien. De andere foto van Magnolia als veulen op de keuring is erg leuk om te zien. Die trek ik meteen van bokt af

Moeder van Magnolia heeft dit jaar een valk veulen (naar wat het leek te worden), het is zo leuk om te zien, dat er zoveel kleur uit de welsh Atjes kan komen. Aladdin is ook zeker appart van kleur. Hoe beschrijf je zijn kleur? Valt het gewoon onder roan?
Magnolia eigenlijk een beetje een copy van haar moeder, alleen mist ze een witte sok voor.
Mocht ik wat mooiere foto's van Magnolia hebben, dan stuur ik je ze zeker toe. Dan blijft je database een beetje compleet

@ zitake: Dank voor je uitleg! Super van je 3 jarige. Doe jullie dat trouwens allemaal een beetje? Eerst aan lange lijnen? Of is dat enkelt als je je pony voor de kar wilt laten lopen. Daar heb ik zelf geen ervaring mee. Ben wat dat betreft toch een echte dressuur prikker!
@ BlackDevils: Ik had me ooit eens eerder aangemeld, maar merkte toen al dat alles hoofdzakelijk over Atjes ging. Kon toen niet echt mee praten

Jammer dat er geen "Joost" is om ons nog meer duidelijkheid over de NWR-WPBR fokkerij uit te leggen. Denk ook omdat daar zo vaak wat in veranderd. Merkte dat op de keuringen de afgelopen jaren. Het ene jaar vonden ze exterieur belangrijker dan beweging, en het andere jaar was het andersom.
Fijn dat mijn paardjes je aanspreken

Ondanks ik totaal niet uit een paardenfamilie kom, probeer ik alles wel zelf te ontdekken. Ben ook best wel kritisch met wat ik aanschaf. En ook al ben ik niet echt een fokker, maar soort amateur, toch probeer ik zo goed mogelijk iets ut te kiezen, omdat ik er zelf ook kwaliteit voor terug wil.
Wat gaaf dat je een kleinere maat WPBR wilt gaan fokken!Ik snap meteen wat je bedoelt!
Aester el Nino is zo'n sterke pony geweest. Zo jammer dat die toen der tijd naar het buitenland is gegaan.
Ben zeker benieuwd hoe volgend jaar jou nakomelingen er uit zien! Klinkt allemaal erg interessant!
Hopen dat het insemineren aanslaat! (gave foto van de hengst! je verkijkt je zo op zijn qua grootte)
@ AniekR: Hoi Aniek! Ik heb mijn El Nino niet meer sinds een maandje. Mijn verzorgsters hadden te weinig tijd haar te trainen, dus qua niveau stond ze een beetje stil. Ik vond dit veelste zonde, want ik zie haar liever in de sport. Ik heb voor haar een super enthousiaste familie gevonden! Ze is naar een meisje van 10 gegaan. Mijn verzorgster sprong niet echt met haar, terwijl ik wist dat ze daar kwaliteit in had. De huidige ruiter, springt nu ook met haar. Dat vind ik zo super! Ik had haar nog wel aan kunnen houden als fokmerrie, maar kan slecht iets weg doen.

Jij hebt me in heteren gezien, dat klopt, maar ook in Houten

regtur schreef:Ik heb er ook nog wel een van haar als jaarling. Het is zo'n mooie merrie, daar schiet je met plezier een foto van.
Ik hou me vol enthousiasme aanbevolen! Vind het ook erg leuk, als ik zo goed als de hele geschiedenis van een pony/paard weet.
@ inowa: Sterkte en hopelijk vind je snel iets!
Bij iedereen begint het aardig te kriebelen om een A door grotere maat te laten dekken, grappig!
Op de planning staat Magnolia volgend jaar te laten dekken...

Vind net als Vivana schimmeltje van BD leuker. Toch blijf ik de uistraling en elegantie van het hoofd ook wel een belangrijke rol spelen.
Omdat iedereen altijd maar beweging wil veranderen, ga je op een gegeven moment toch wat verliezen als je niet uit kijkt.
(zeg ik als fokker leek zijnde