Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. En dan zet ik bovenaan de bladzij gewoon de som waar we moeten zijn. Of ik zeg dat ik m'n schrift ben vergeten ofzo, maarja zo snapte ik er steeds niks van dus ik werk wat beter bij nu. astridjhu schreef:ik ben ervandoor![]()
Vanny_ schreef:Het is dat ik normaal nooit wat doe voor wiskunde, ik loop ook altijd achter... als die man dan hw komt controleren, doe ik altijd een lege bladzijde van m'n schrift open zodat hij niet kan zien dat ik ergens bij opd. 3 ben terwijl we bij 30 moeten zijn ofzo. En dan zet ik bovenaan de bladzij gewoon de som waar we moeten zijn. Of ik zeg dat ik m'n schrift ben vergeten ofzo, maarja zo snapte ik er steeds niks van dus ik werk wat beter bij nu.
Ik ben al zo slecht in wiskunde, ik haal met moeite een 5je.
Noraly_ schreef:zal ik hem spotten op hyves, neeeh das ook weer zo eng hé

maar kan gebeuren, vroeg het alleen maar af.
melis__ schreef:We hebben tot nu toe al 12 pagina's vol gepraat!natas_joy schreef:ze hebben gwn in 1 dag 14 pagina's :|
We halen de welsh praters nog in

Hitime schreef:Welkom Larissa!
Noraly.. Jij hebt een goede smaak zeg
Natuuuuurlijk weer een vriend van je broer; kon ook niet anders hè..
Irritant hè, dat zulke jongens al té snel examen doen.. Heb ik ook last van. Nog maar 3 maanden!
Heeft jou broer geen vrienden aan deze kant van de Waal?
Haha, Celine.. Dat dialoog.
Oja, in mijn profiel staat toch gewoon dat ik in 3VWO zit..
Haha, ze worden hier gek van mij, ik dur hem niet te spotten:
Doe ik ook altijd
Lekker uit de hoogte.. en beetje mysterieus.. vinden meeste mannen Sexy
Sorry, haha, ik val van mijn stoel, dat lukt mij écht niet. Het enige wat ik altijd doe is heel irritant doen tegen mijn vriendinnen word vanaf nu dus een don't en sacharijnig kijken, dat doen we vanaf nu dus ook niet meer, en ik moet aan mijn lach werken want ik lijk wel een piepende krakende schuurdeur
Hitime schreef:Aaah
Hard gewerkt vandaag?