Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
madrieka schreef:Was ik ook weer even ,kom net uit nijmegen...ik mag maandag weer beginnen aan een predkuurtje ...de 5e dit jaar....
Welshfanatic schreef:madrieka schreef:Was ik ook weer even ,kom net uit nijmegen...ik mag maandag weer beginnen aan een predkuurtje ...de 5e dit jaar....
![]()
Als het je helpt, zal het je weinig kwaad doen, komt goed joh
Welshfanatic schreef:Geeft niet, als het jou gezondheid ten goede komt, zien we je liever minder dan vaker
Welshfanatic schreef:Hoe dat kan? Er zijn ook mensen die ECHT werken![]()
We gaan voor 500 voor oud en nieuw, zijn nu precies op de helft
Welshfanatic schreef:Hahahaha, moet je niet nog een kastje verfen?
Welshfanatic schreef:Whahaha, laat je het Yorick weer doen? Volgens mij ben je gewoon lui
arjand schreef:Welshfanatic schreef:Whahaha, laat je het Yorick weer doen? Volgens mij ben je gewoon lui
Nee niet lui maar ik kan niet echt mooi verven, dus vandaar
Welshfanatic schreef:Jah best wel... was ff beneej, mn vader begon weer te zeuren... *zucht*
Welshfanatic schreef:Oh, gaat over spul dat ik nog moet terugbetalen aan m'n ouders... Maar ik kan deze maanden weinig kwijt omdat ik veel schoolgeld moet betalen en de gemeente nog uitkering terug moet betalen... Hou nie zo van dat soort dingen...Rotgeld ook altijd!
Welshfanatic schreef:Kon het maar, tis toch niet iets waar ik echt gelukkig van zou kunnen worden...