Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
was wel spannend want ze waren aan elkaar gewaagd.
maar ook een keer een kans om een hele keuring uit te kijken 
) stonden er ook weer super op!

AniekR schreef:Jaarling laat ik Mariska, die ondertussen waarschijnlijk slaapt, zelf vertellen
Wij hadden inderdaad een heerlijke dag! Dat allebei onze pony's naar Kootwijk mochten was sowieso al meer dan we vooraf durfden te hopen en dat (plus de betere planning en de aankomst een dag eerder) maakte het een meer ontspannen dagje dan de keuring in Annen. Natuurlijk hoopten we wel dat Lies haar uitnodiging mocht verzilveren met het sterpredikaat en zoals Aniek al schreef gebeurde dat ook!
Yazhi deed ook weer erg haar best. Haar rubriek bestond uit zeven pony's waarvan er twee afwezig bleven. Bij de voorlopige plaatsing werd ze op de vierde plek gezet, maar na de individuele beoordeling mocht ze naar de derde plaats opschuiven.
Hoewel ze in Annen naar mijn idee iets spectaculairder draafde liet ze zich weer keurig zien en het commentaar van de jury was dan ook dat ze zich opwaardeert in de beweging. Niet alleen ben ik ontzettend trots op haar, maar de glazen van mijn roze bril zijn zo dik dat ik haar niet tegen één van de andere (natuurlijk ook mooie) jaarlingen had willen ruilen.
Verder hebben we genoten van het weer en de rest van het programma, waarbij ik het vooral erg leuk vond om de zus en de moeder van Yazhi weer in actie te zien. Chantalll nogmaals gefeliciteerd met de fantastische resultaten! Natuurlijk ook alle andere deelnemers gefeliciteerd. Leuke foto's komen er voorbij, ik zal zo proberen nog wat van Yazhi te plaatsen.