Cerise was 2e was wel spannend want ze waren aan elkaar gewaagd.
Cerdice werd 1ste en voorlopig keur. Veulen 3e met premie. Liep de baan uit.... Allure 2e en ster.
Was een mooie dag. Wel erg druk dus heb verder (te) weinig mee gekregen. Dat vond ik wel heel jammer. En zoals ik het steeds ervaar, weer super geregeld allemaal.
Hier beide merries ook stermerrie. Heel blij mee, was het doel en ondanks dat ze niet vooraan liepen maar in de middenmoot, heb ik voor mijn gevoel dit seizoen het maximale eruit gehaald en zelfs meer dan ik had verwacht. Ga nu foto's kijken
Ja dank je wel, Kan het nog steeds niet bevatten ik copypaste even het stukje van FB hierheen. Hoef ik niet het hele verhaal weer te tikken ;-D
Wat een niet te bevatten dag !! Tranen met Tuiten gehuild. Vanety TC Beste tweejarige, Jeugdkampioen en Algemeen Reserve Sectie B Kampioen !! Onze Schimp alias lakeway's Glorious Hazel Gefokt door Fred Venhuizen op kop geplaatst bij de Voorlopig Keur Merries EN Volwassen Sectie B Kampioen !! En voor haar de laatste NWPCS en CMK Keuring. Zij zal niet meer geshowd worden en is nu op haar TOP gestopt. Ze zal alleen nog meekomen naar keuringen voor haar veulens. Niels, Bedankt voor het fantastische voorbrengen van mijn garde.
Iedereen gefeliciteerd! Genoten van een mooie Ck en mooie pony s. Heerlijk vanaf de zijlijn. maar ook een keer een kans om een hele keuring uit te kijken
chantal ook voor jou echt een verdiende topdag! gefeliciteerd! ze lieten zich ook echt zo ontzettend goed zien!
LS_fotos
Geplaatst: 22-08-15 21:38
Kom even binnenvallen, heeft iemand hier intresse in een super betrouwbare Welsh pony van 1.24 ? Loopt onder het zadel springt parcoursen en loopt in enkel en tweespan. Het is een vos met witte beentjes en bles. Pony is zeer betrouwbaar en geschikt voor zowel de bange ruiter als de ruitertjes die verder willen.
Gefeliciteerd allemaal! Fotos zijn morgenmiddag klaar. (Nog andere verplichtingen gehad vanavond)
AniekR
Geplaatst: 22-08-15 23:37
Mooie resultaten weer! Chantal ook super gedaan weer! (iets meer meegemaakt ) stonden er ook weer super op!
Wij ook super tevreden terug. Jaarling laat ik Mariska, die ondertussen waarschijnlijk slaapt, zelf vertellen Lies liet zich dit keer beter zien dan in Annen, al gaf ze niet alles, nadat we helaas onverwachts nog wat lang moesten wachten. Toch mocht het resultaat er zijn en werd ze keurig ster! Daar was het toch om te doen allemaal!
Trots op mijn zorgenkindje van het afgelopen jaar!
Wij zijn ook tevreden teruggekomen van de CMK. Onze kleine smurf heeft zich goed gedragen, maar kon niet opboksen tegen alle grote veulens. Wel zei de jury dat ik maar goed op hem moest passen, want het was een super veulen, letterlijk 'een rassige kikker'. Ik ben dan ook super trots op hem
elfje72
Geplaatst: 23-08-15 13:30
iedereen gefeliciteerd! Wij zijn gisteren naar Kootwijk geweest met Goldwin's Hoeve's Marlin. Ze is Ster geworden en reserve kampioen WPBR 4 jaar e.o!
Bedankt, ik ben ook heel benieuwd hoe hij verder opgroeit! Hij komt uiteindelijk wel te koop denk ik, hoop dat hij bij iemand terecht komt die er echt fanatiek iets mee wil gaan doen
Zag dat jij ook weer mooie punten had gereden met Passion, goed bezig!
Mooie merrie hoor, Elfje. Kan goed bewegen!
Caesar
Geplaatst: 23-08-15 16:15
Ook even een foto van mijn beide merries.
Elfje; gefeliciteerd met het resultaat.
Fotografie 91 jammer dat het niet was wat je hoopte, maar commentaar kan je wat mee!
Iedereen weer gefeliciteerd met de resultaten, er liepen weer veel prachtige pony's rond in Kootwijk gisteren. Hopelijk heb ik volgend jaar ook weer eens een pony mee, ik heb nou weer bijna 10 maanden voor de voorbereiding
Marcel Breebaart, www.mbfoto.eu stond tussen de NWR en B-ring.
goeroe
Geplaatst: 23-08-15 23:47
AniekR schreef:
Jaarling laat ik Mariska, die ondertussen waarschijnlijk slaapt, zelf vertellen
Dankjewel, ik ben weer wakker. Wij hadden inderdaad een heerlijke dag! Dat allebei onze pony's naar Kootwijk mochten was sowieso al meer dan we vooraf durfden te hopen en dat (plus de betere planning en de aankomst een dag eerder) maakte het een meer ontspannen dagje dan de keuring in Annen. Natuurlijk hoopten we wel dat Lies haar uitnodiging mocht verzilveren met het sterpredikaat en zoals Aniek al schreef gebeurde dat ook! Yazhi deed ook weer erg haar best. Haar rubriek bestond uit zeven pony's waarvan er twee afwezig bleven. Bij de voorlopige plaatsing werd ze op de vierde plek gezet, maar na de individuele beoordeling mocht ze naar de derde plaats opschuiven. Hoewel ze in Annen naar mijn idee iets spectaculairder draafde liet ze zich weer keurig zien en het commentaar van de jury was dan ook dat ze zich opwaardeert in de beweging. Niet alleen ben ik ontzettend trots op haar, maar de glazen van mijn roze bril zijn zo dik dat ik haar niet tegen één van de andere (natuurlijk ook mooie) jaarlingen had willen ruilen. Verder hebben we genoten van het weer en de rest van het programma, waarbij ik het vooral erg leuk vond om de zus en de moeder van Yazhi weer in actie te zien. Chantalll nogmaals gefeliciteerd met de fantastische resultaten! Natuurlijk ook alle andere deelnemers gefeliciteerd. Leuke foto's komen er voorbij, ik zal zo proberen nog wat van Yazhi te plaatsen.