Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BlackDevils schreef:Heb er ook al eens zo één voor de kar gereden. Maar het diertje kon super lopen, al zag het er niet uit...
inowa schreef:Ik denk niet dat de hals te zwaar is maar gewoon veel te kort. Haar voorbenen staan onderstandig hoewel dat ook komt door d hoek van de foto en haar schouder is wat steil en achter wat sabelbenig.
BlackDevils schreef:inowa schreef:Ik denk niet dat de hals te zwaar is maar gewoon veel te kort. Haar voorbenen staan onderstandig hoewel dat ook komt door d hoek van de foto en haar schouder is wat steil en achter wat sabelbenig.
Verder wel een grappig ponytje
zitake schreef:[ITP] Sultan (welsh mountain) showen! Benieuwd wat jullie van dit deze pony vinden. Het is een 8jarig ruintje, helaas kan ik niet zometeen zeggen wat voor afstamming erachter zit.
Westernfreak schreef:zitake schreef:[ITP] Sultan (welsh mountain) showen! Benieuwd wat jullie van dit deze pony vinden. Het is een 8jarig ruintje, helaas kan ik niet zometeen zeggen wat voor afstamming erachter zit.
Hmmm...voskleurig, brede bles, 3 witte benen...dat komt me toch wel ergens bekend voor !
http://paardenweegschaal.nl.mint.alpham ... /ubbo5.jpg
inowa schreef:sultan is een knap beessie hoor....
maar dat wisten we allebei al..haha
ik moet nog steeds maar eens een keertje bij jou langskomen...mooie foto,s maken van de kleine vent
marrlinde schreef:leuk beestje!! (zn hooft lijkt een beetje kort of is dat door de foto? ?)
Westernfreak schreef:Hmmm...voskleurig, brede bles, 3 witte benen...dat komt me toch wel ergens bekend voor !
joostvangestel schreef:Westernfreak schreef:Hmmm...voskleurig, brede bles, 3 witte benen...dat komt me toch wel ergens bekend voor !
Hmm, hier in de buurt hebben Rowfant Seal en diens halfbroer Twyford Anzac ook veel gedekt, dus dat zou ook zomaar kunnen