Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vanny_ schreef:Nou beter dan zo'n verpest sloom beest... echt waar een pittige pony/paard is een 'luxeprobleem' zeggen ze altijd. Daar kun je zoveel meer mee...
alleen vind ik het wel jammer, dat ze niet netjes verzameld kan draven
maar ach. liever een crosspony dan een dressuurpony
ben ik niet te groot? 
. Maar nu kan het wel hoor. Celiien schreef:ben ik niet te groot?
daar4 ging het namelijk om
Vanny_ schreef:Ik vind dat het nog net kan, je bent niet veels te lang maar ze is al een oude pony die niet meer zo stevig is dus ik zou niet vaak en lang gaan rijden als ik jou was. Maar nu kan het wel hoor.
). maar ik doe haar echt niet weg omdat ik "te groot" ben 
Vandaar ook dat ik winston erbij genomen heb. Sun zou eerst blijven totdat ik met Winston verder kon.. En dan kon m'n nichtje Sun gaan doen.. Maar doordat ik door haar mn ribben gekneust heb, en ik geen zin heb in elke dag rodeo doe ik dr ook weg. Du ligt gewoon aan wat je zelf allemaal wilt.. Celiien schreef:niet veel
rij haar 1/2 enkele keer 3 in devakantie keer per week
verder wandel ik met haar en longeer haar![]()
heb laatst een buitenritje gemaakt die duurde 1.5 uur, en dat was
het langste dat we ooit weggeweest zijn
soms ene laag sprongetje
en soms beetje wijken
tis echt recreatief
Ga dit weekend ofzo pas foto's maken.. Dus dan ben k denk ik te laat of mag een veulen foto ook?
Nyckle schreef:Met paarden, voor 't nieuwe topic!
-nog maals sixth sense
. Maar moet nog zoveel doen, ben nog geen eens op de helft
Vanny_ schreef:Zo ik heb net ff wiskunde hw gemaakt voor na de vakantie, ben weer helemaal bij. Maar moet nog zoveel doen, ben nog geen eens op de helft