Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caesar schreef:Ach Anouk, zo blijf je bezig als je niet meer kunt aanhouden. Dat heb ik hier nu ook, ik heb 3 fantastische volwassen pony's staan die ik ook niet kwijt wil. Maar ik wil ook graag het jonge spul aanhouden om stukje kwaliteit te fokken én daarmee door te gaan. Er komt vast een keer een betere waardoor je een lieveling moet verkopen... Dus dat wordt ook een tijd van keuzes maken over paar jaar. De opfok is een uitkomst, maar ook een dure grap als je er daar meerdere van in hebt staan. Ik wil een miljoen winnen....
Ruby_Stables schreef:Mijn veulen is gelukkig op tijd hersteld van zijn ongelukje om mee te kunnen naar Kootwijk. Ik ben wel al best zenuwachtig haha, de eerste keer met een eigen pony naar Kootwijk
absque_dubio schreef:Hilde echt super gaaf van je pony's! Jammer dat ik er niet was, had het graag willen zien.
Jenny wat leuk zulk commentaar. Je zal wel weer een hoop wijzer zijn geworden van d'r.
Gister net terug op stal van wedstrijd, was er gebeld dat er een jonkie ontsnapt was. Wij snel met de auto erheen (straat verderop). Was Flambo door t stroomdraad en 4 lagen prikkeldraad de sloot ingegaan. Aan de andere kant weer eruit en was daar hysterisch aan t doen want ze vond de (behulpzame) mensen eng en wilde elke keer terug via de sloot t prikkeldraad in. Omlopen kostte me te veel tijd, zag t al helemaal misgaan. Dus vriendje t prikkeldraad vastgehouden en ik in m'n wedstrijdkleding ertussen geklommen de sloot in. Arme Flambo was erg blij me te zien en had toen zo een halster (maat cob haha) om. Samen omgelopen via de tuin en de weg. Dan ben ik zo blij dat ze zo braaf is. Wat kleine wondjes en krassen op d'r neus maar dat was het gelukkig. Had veel erger kunnen zijn bah. Omheining weer gemaakt en nu moet t niet meer kunnen gebeuren.
Caesar schreef:absque_dubio schreef:Heb m'n benen daarna afgespoten en kleren thuis de was in. Geloof dat dat wel goed komt. Maar schrok echt pf. En dan was het gelukkig Flambo, want als het de nwr was hadden we een probleem. Die is niet bepaald mak. Hoe ze t voor elkaar heeft gekregen geen idee maar dus gelukkig alleen wat kleine wondjes op borst en benen.
Wat is er met je paspoort aan de hand?
Van alles... Ik had vooraf geregeld dat ze op de keuring gechipt zou worden. Netjes gemeld zodat de papieren bij de betreffende chipper zouden zijn. Was dus verkeerd gegaan. Gelijk gemaild, bleek het bij een ander te liggen. Ze zeiden dat ze het meteen daarna doorgestuurd hadden, maar dat kon niet want het was bij de "foute" chipper pas week later op de post gedaan... En nu heb ik nog steeds niks na 5x mailen...
absque_dubio schreef:pien26 schreef:En toch zit er verschil in, want uiteindelijk kies er voor om de een te houden en de ander de verkoop in te gooien.
Maar uiteraard zijn alle AT pony's van goede kwaliteit.
Nouja Pippin gaat nooit meer weg, denk dat dat wel duidelijk is. Passion is mijn maatje, dus nee die gaat ook niet. Angel is er als laatst bijgekomen zegmaar, dat is de enige reden die er is haha. Alles houden is helaas ook geen optie. Gelukkig zijn we nu nog niet zover.
Ssuuz92 schreef:Een heel bekend probleem. Wij hebben er nu 31 en kunnen ook niet meer kiezen wie weg moet. Alles wat naar ons beeld niet goed genoeg was is al weg. Wat er nu nog staat heeft zoveel kwalieteit en Volgend jaar verwachten we weer 6 veulens. Uiteindelijk zal er toch beslist moeten worden.
inowa schreef:De achterkant is te groot ja maar de pasvorm rond de hals niet.
Ik zou hem idd ook gewoon lekker gebruiken,des te meer is er beschermt.
Zaterdag is de CK,ik kan gelukkig op de valreep nog meerijden met vivian.
Ga enkel kijken naar een pony die ik gefokt heb,die mag voor het ster predikaat.
En natuurlijk de pony's van lisan kijken![]()
Over 3 weken ongeveer show ik pepper nog.
Vriendlief heeft goed voor haar gezorgd en ze ziet er super uit!
[ [url=m/UnyqDe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oYIM7J.jpg]Afbeelding[/url] ]