Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
patrick76 schreef:hopelijk wordt de rest van het lichaam ook mooi . . . . . .
regtur schreef:patrick76 schreef:hopelijk wordt de rest van het lichaam ook mooi . . . . . .
Daar ben ik niet zo bang voor, de hoofdjes zijn gewoon, maar de rest is altijd goed. Vandaar mijn opmerking over het hoofd.
De inbreng van de hengst van Melanie is erg groot en positief, om daar wer even op terug te komen.
Ze heeft nog maar een paar veulentjes van hem, maar ze lijken allemaal op elkaar. En dat de hengst het voor elkaar krijgt om uit merries met wat gewonere hoofdjes zoiets sprekends te fokken vind ik alleen maar goed. Lengte zit er ook in. De halfzus die in Nunspeet zo goed meedeed kwam niet voor niets op die plek.
Al mocht haar oog iets groter. Maar dan heb je het over een detail.
vivana schreef:Ja maar ik heb niet alleen Wynnetou....ik heb er nog eentje en die vind ik écht súper zijn exterrieur klopt zijn hoofd (breed front)ogen oortjes tanden staat correct op zijn voorbenen,dwz niet frans (ook wynn staat goed),wat ook wel een te wensen overlaat. Ik vind dat er te veel snoeke hoofd inkomt en ík vind dit niet bij het mountain-rastype horen.
We hebben nu een welshje op stal van Zonneweide's Nico die mist ook front,ze is leuk maar niet wauw....