Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
absque_dubio schreef:Heb m'n benen daarna afgespoten en kleren thuis de was in. Geloof dat dat wel goed komt. Maar schrok echt pf. En dan was het gelukkig Flambo, want als het de nwr was hadden we een probleem. Die is niet bepaald mak. Hoe ze t voor elkaar heeft gekregen geen idee maar dus gelukkig alleen wat kleine wondjes op borst en benen.
Wat is er met je paspoort aan de hand?
Stino1992 schreef:Als dagelijkse meelezer kom ik hier ook nog eens binnenvallen!
Mocht iemand interesse hebben of iemand kennen, ik heb een valk jaarling welsh B merrie te koop.
V.: Eyarth Tom Tom
M.: Thistledown Shangdu
MV.: Stoak Tuscany
absque_dubio schreef:Jeetje Lisan wat een gedoe zeg.. En nu? Kan je niet zelf contact opnemen met de chipper of moet t stamboek eerst de juiste papieren opsturen oid?
Gister voor het eerst op de 3 jarige gezeten (in stilstand). Ik ben echt geen held maar oh wat is ze braaf en wat geeft ze een vertrouwd gevoel. Fantastisch zo'n makkelijke brave pony. Helemaal blij mee.
pien26 schreef:En toch zit er verschil in, want uiteindelijk kies er voor om de een te houden en de ander de verkoop in te gooien.
Maar uiteraard zijn alle AT pony's van goede kwaliteit.