Ik weet het niet. Ik wou het wel, maar.. ik weet niet. Ik ben voor m'n 8e nooit op sport geweest, en toen mochten we op paardrijden. Ja, 't was eigenlijk vanzelf sprekend dat ik dat ging doen, want ja, dat wou ik. Uiteindelijk weet ik niet zeker of ik toen niet liever was gaan turnen, ik vond 't enorm leuk. En was ook altijd jaloers op vriendinnetje dat wel turnde.. Maar oké xD. Ik ben nu toch te oud. En nu gebeurt hetzelfde; Ik mag paardrijden, of Judo'en. Hockey? nee dat mag niet. Maar oké. Zac Farro is hottie.
Ik voel me zo brak. Hoofdpijn, strontverkouden, oren zitten dicht enzo, moe.. En toen kreeg ik nog mn SK en Natk cijfer terug. Een 3,3 en een 1,6. Ik snap het gewoon echt niet. Scheikunde ging góed en Natuurkunde ook wel okee. Een 1,6 is echt ziek laag. Het is mij een raadsel hoe ik dit jaar over ga. Ik wil niet nog een keer blijven zitten.
Vandaag 2 uur acro gegymd. Eerste pauze, 20 minuten, 2e pauze, 30 minuten, les uur; 3 uur t/m 10 over 4.. En ik heb m'n zin. Ik mag een overslag doen! Dus nu vind ik 't weer superleuk. Maar we probeerden dus iets nieuws, annemarie zit, en ik laat me daar achterover, overheenvallen. Ging geod, alleen ipv van met m'n handen, deed ik het met m'n hoofd. We probeerden het anders, ik sta in een bruggetje, en zij proberen mij zo achterover weer overeind te krijgen.. En toen viel ik, en toen heeft m'n rug echt een hele rare val gemaakt. En ik tegelijk huilen en lachen.. xD Maargoed.. doet dus kei veel pijn. Maar het is kèigaaf! Ik mag 3x handstand doen, 1x dat ik zit en iemand er op leunt zegmaar, 1x op de handen van iemand leunen in een hoek van 90 graden, radslag, koprol vooruit, en achteruit enz. xD en 't is leeeeeuk!