Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hitime schreef:Yoo, uh misschien klink ik nu wel heel wijs..
Maar beseft niemand dan meer tegenwoordig dat je nu wel met je eigen toekomst bezig bent? Daar ben je zelf verantwoordelijk voor, je moet zelf weten of je er voor knokt ofniet.. Maar hoe hoger je opleiding, hoe beter je baan later is. En reken maar, straks kom je in de echte wereld, en dan is het allemaal niet meer zo makkelijk als 'even je huiswerk' maken..
Amen.
Hitime schreef:Yoo, uh misschien klink ik nu wel heel wijs..
Maar beseft niemand dan meer tegenwoordig dat je nu wel met je eigen toekomst bezig bent? Daar ben je zelf verantwoordelijk voor, je moet zelf weten of je er voor knokt ofniet.. Maar hoe hoger je opleiding, hoe beter je baan later is. En reken maar, straks kom je in de echte wereld, en dan is het allemaal niet meer zo makkelijk als 'even je huiswerk' maken..
Amen.
Stef_Winston schreef:maar ik ben zo iemand die altijd alles uitsteld. Ik zeg altijd doe ik straks wel
Hitime schreef:Wij kregen er pas nog een hele preek over, van onze docent Godsdienst. Het heeft mij wel meer inzicht gegeven, ik ben best wel slim, maar ik doe er gewoon niks voor, waardoor ik meestal zo rond de 5/6 haal, net wel voldoende, soms net niet..
Maar na zo'n preek neem ik me wel weer voor om wat beter m'n best te doen, en zeker nu ik straks in de 2e fase zit. Daarom heb ik een schema met wat voor huiswerk ik in de vakantie ga doen. Goed hèee?
Ik wil namelijk Duits kiezen, maar dat is ook weer makkelijker gezegd dan gedaan voor mij.