Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xManon_ schreef:Nee hoor Rebec!
Tenminste, er is niks specifieks.
Ik zit niet zo lekker in mn vel de laatste tijd, maarja, daar begin ik al aardig mee om te kunnen gaan. Alleen elke keer als we in de klas groepjes moeten maken komt het weer zo ontzettend hard aan. Niemand wil met mij samen. En dan vragen leraren of ik bij die mensen erbij mag en dan gaan ze zeggen dat ze graag met hun eigen groepje willen samenwerken. Dat vind ik ZO raar. Ik doe niets of niemand iets kwaad. Bij die rotlessen zit ik alleen maar stom in mn eentje saai te zijn. Echt als ik samen moet werken doe ik gewoon wat ik moet doen en klaar. Ik snap het echt niet.![]()
En Metro Station is uitverkocht.
Waarom moet iedereen altijd 100x nadenken voordat ze meewillen enzo. Ik wilde er zo graag heen.
Heb het even gehad allemaal, bah.
Maarre Maya, vertel toch maar wel!
Waar "ken" je hem van?
xManon_ schreef:Het is echt heel erg vervelend.
En ik heb vier vakken met leuke mensen; Natuurkunde, Scheikunde, Wiskunde en Duits.
Gaat dat mens met Duits een eigen plattegrond maken, waardoor ik dáar dus ook al niet meer bij mn vrienden kan zitten. En bij Natuur- en scheikunde kan ik het me niet veroorloven om niet op te letten. Wiskunde.. tsja.. Daar zou ik me tijd ook nuttiger voor kunnen besteden.
Maarja, het suckt gewoon heel erg. Hopelijk zitten we volgend jaar in een leukere klas! (Of is het sowieso Maya? Of wel alleen in je klas?)
En ik wil het echt weten