Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Woordenboek werkt ook niet echt.
_Barbara_ schreef:S’avonds voor de disco gaan we een film kijken. De film die we gaan kijken heet ‘Jenseits der Stille’. Het gaat over een meisje dat opgroeit met dove ouders, later ondekt ze haar grote liefde voor muziek. Ze wil dan ook naar het conservatorium, maar ouders kunnen hier niks mee en daarom is haar vader er ook tegen. Dan komt ze voor een moeilijke keuze te staan. De film word gekeken in de aula.
*popcorn is aanwezig*
blehhhhhh.

wat een tekst
_Barbara_ schreef:Ze wil dan ook naar het conservatorium, maar ouders kunnen hier niks mee en daarom is haar vader er ook tegen. De film word gekeken in de aula.
) Film werde in die Aula gesehen.Golan schreef:_Barbara_ schreef:S’avonds voor de disco gaan we een film kijken. De film die we gaan kijken heet ‘Jenseits der Stille’. Het gaat over een meisje dat opgroeit met dove ouders, later ondekt ze haar grote liefde voor muziek. Ze wil dan ook naar het conservatorium, maar ouders kunnen hier niks mee en daarom is haar vader er ook tegen. Dan komt ze voor een moeilijke keuze te staan. De film word gekeken in de aula.
*popcorn is aanwezig*
blehhhhhh.
heb hem voor gek verklaard. Ik zei; ten 1e is het geen zomer meer, ten 2e wat moet je met een glow in the dark geval
kei zielig 

schijnt de zon daar ofzo)... Boven de glazen was zo'n randje met van die strass-steentjes en die heeft ie eruit gepield en daaroverheen zilveren nagellak gedaan zodat er niks meer van te zien was, want hij vond die steentjes 'gay'. Aaah ik was zo boos
! En toen heb ik van hem geld gekregen om een nieuwe zonnebril te kopen...
!!