Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
purraboy schreef:Maar zijn er hier Fokkers in de A-B categorie dan kan in even in hun profiel of op hun site kijken:)
regtur schreef:purraboy schreef:Maar zijn er hier Fokkers in de A-B categorie dan kan in even in hun profiel of op hun site kijken:)
Wij doen zelf niets in de sport, maar hebben wel heel veel fokprodukten in de sport, zowel onder het zadel als in de mensport, lopen.
Dus horen we wel eens het eea van wat er gaande is. Voor de mensport in de hogere klassen wordt de regelgeving idd aangepast en mogen er alleen nog ponies boven de 1,20 of 1,22 deelnemen. Omdat het mij verder niet zo boeit weet ik niet helemaal detaoils, maar wil je een span ponies voor de serieuze sport kopen, let daar dan op. Want niets is zo frustrerend als een hoop tijd, geld en energie ergens in steken en dan door een regel van bovenaf buitengesloten te worden.Terwijl dat makkelijk had voorkomen kunnen worden.
Succes!
amyz schreef:Ook raar trouwens.. Waar is dat op gebaseerd? Dat zal dan ook voor alleen een dressuuronderdeel gelden, maar een bijv Shetje van een meter moet dat toch ook wel aankunnen?
amyz schreef:Ook raar trouwens.. Waar is dat op gebaseerd? Dat zal dan ook voor alleen een dressuuronderdeel gelden, maar een bijv Shetje van een meter moet dat toch ook wel aankunnen?
Diane_Basje schreef:Het wordt misschien een beetje een eentonige vraag, maar klopt het dat jullie het welsh-magazine van mei al binnen hebben? Wordt een beetje gek van dat bezorgen hier.
BlackDevils schreef:inowa schreef:Hij lijkt mij niet verkeerd!ik heb dit filmpje gekregen van de eigenaren van wynnetou,hij word klaargestoomd voor de keuring in sevenum.
Het filmpje toont voor mij wel weer aan waarom een jaarlinghengstje niet alleen moet lopen.