Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Diane_Basje schreef:Ojee, ze keek boos zeker? Ik ben van haar eigenlijk wel gewend dat ze confrontaties uit de weg gaat, hoop dat ze niks ergs gedaan heeft?
Het duurt bij haar altijd even voor ze contact legt, zit een verhaal achter. Ik ken haar echter niet als een vechtersbaas. Ze is zelfs onder de indruk van de brave minishet van stal, vergeleken bij hem is ze een reus!
Edit; yep, zondag gebracht, maandag voor het eerst gedekt.
boeflover schreef:Diane_Basje schreef:Ojee, ze keek boos zeker? Ik ben van haar eigenlijk wel gewend dat ze confrontaties uit de weg gaat, hoop dat ze niks ergs gedaan heeft?
Het duurt bij haar altijd even voor ze contact legt, zit een verhaal achter. Ik ken haar echter niet als een vechtersbaas. Ze is zelfs onder de indruk van de brave minishet van stal, vergeleken bij hem is ze een reus!
Edit; yep, zondag gebracht, maandag voor het eerst gedekt.
hoi,
nee hoor ze staat in deze kudde op plaats nr 2 in de ranglijst haha. maar maakt niet uit hoor, dat hoort er gewoon bij en die van mij accepteerde ook gelijk wel dat ze lager stond in rang. wie weet zijn ze ondertussen wel vriendjes. wel grappig dat ze dan thuis zo'n bangerik is haha.
hoop voor je dat het dekken in 1 keer lukt, laat je haar staan t/m het scannen of haal je haar binnenkort al op? die van mij laat altijd heel slecht zien wanneer ze hengstig is dus we vermoeden dat ze het rond de 28e was, en dus vandaag hengstig zou moeten worden, ben benieuwd of het gaat lukken. meestal scheelt het nog wel als ze samenstaan met meerdere hengstige merries.
pietsie schreef:het is altijd gezellig bij stal Zomerdijk , alleen voor de gezelligheid al (en de lekkere bbq's) zou ik Romy een koppie kleiner willen maken zodat ze nog op Willie Wortel zou passen.
Maar bij deze Jenny en Ruth wil ik jullie bedanken voor de gastvrijheid die wij altijd bij jullie hebben genoten en waar jullie buiten de mooie pony's van stal Zomerdijk dus bekent om staan.
purraboy schreef:Zitten er hier welsh fokkers die welshjes van ongeveer 1,25m fokken en dan vooral mennen gericht?:D