Vanny_ schreef:Haaaiii,
nou wat ben ik geslaagd zeg bij tentenkampnot. Heb wel 1 eurostar dekje, voor de volle prijs van maarliefst 55,60
maar mijn vader heeft de helft betaald. Maar hij is wel superrr gaaf. Hoop alleen dat ie niet heel groot valt op Bandit, is full vzh maar toen ik hem thuis weer in m'n handen had leek die wel erg groot... Want Scapa full vzh past namelijk prima (die past zelfs op een shet). Maar die vond ik niet mooi, betaal liever wat meer voor een mooier dekkie die ik meer gebruik dan eentje die goedkoper is en wel leuk maar niet super.
Leuk Anne met de kar!
neuh kei saai en allemaal dronken mensen achterin

maar zo zelf met Golan voor een kleiner karretje lijkt me wel super vet, maar dit was tweespan en das kei moeilijk sturen

Welk dekje heb je van ES?
not. Heb wel 1 eurostar dekje, voor de volle prijs van maarliefst 55,60
maar mijn vader heeft de helft betaald. Maar hij is wel superrr gaaf. Hoop alleen dat ie niet heel groot valt op Bandit, is full vzh maar toen ik hem thuis weer in m'n handen had leek die wel erg groot... Want Scapa full vzh past namelijk prima (die past zelfs op een shet). Maar die vond ik niet mooi, betaal liever wat meer voor een mooier dekkie die ik meer gebruik dan eentje die goedkoper is en wel leuk maar niet super.
Haaay
die wordt gek denk
ga vandaag lekker sportief doen in de sportschool, lekker zonnebanken en zwemmen. 

dalijk is het mijn ex-bijlesleraar Wouter, is ook student maar da's echt niet iemand die helemaal los gaat denk ik