Westernfreak schreef:Sjoert schreef:Geen winst betekent niet dat ik verlies wil draaien.
kostendekkend te werk gaan dus--> continuïteit
Goh, waar heb ik dat eerder gezegd ?
Op Stal Pegge?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Westernfreak schreef:Sjoert schreef:Geen winst betekent niet dat ik verlies wil draaien.
kostendekkend te werk gaan dus--> continuïteit
Sjoert schreef:Geen winst betekent niet dat ik verlies wil draaien.
Joyceee86 schreef:JAJA ook ik MOEST me aanmelden van Peewij
vragenlijst graag....
vanda's schreef:Wat denk jij? Dat ik een site ga maken waar uren, dagen werk in gaan zitten omdat ik waarschijnlijk geen reet van snap in het begin in ruil voor 1 fotoshoot?!
Yorrie schreef:Ik gok dat er nog ff gebabbeld moet gaan worden...
Yorrie schreef:Ik gok dat er nog ff gebabbeld moet gaan worden...
Sjoert schreef:vanda's schreef:Wat denk jij? Dat ik een site ga maken waar uren, dagen werk in gaan zitten omdat ik waarschijnlijk geen reet van snap in het begin in ruil voor 1 fotoshoot?!
Neeheeeee 20
Sjoert schreef:Verkloot een kwooot.
Sjoert schreef:Verkloot een kwooot.
Sjoert schreef:kostendekkend te werk gaan dus--> continuïteit
Joyceee86 schreef:Nou ik kom net uit mijn bedje... Peewij zij ook dat zijn LEVENSGEVAARLIJKE hond op ong pagina 185 zou staan maar heb van 170 tot 200 gekeken en geen LEVENGEVAARLIJKE hond.. Kan je die vragnlijst niet voor me opzoeken
Joyceee86 schreef:Nou ik kom net uit mijn bedje... Peewij zij ook dat zijn LEVENSGEVAARLIJKE hond op ong pagina 185 zou staan maar heb van 170 tot 200 gekeken en geen LEVENGEVAARLIJKE hond.. Kan je die vragnlijst niet voor me opzoeken
Westernfreak schreef:Misschien, geen idee...heb nog steeds geen antwoord van Stal Pegge btw.