ik wil ook. Ik heb morgen 7 uuuuuuur. Oke is niet zo veel.. maartoch.
xManon_
Geplaatst: 27-01-09 18:05
Beterschap Carolien en Nyckle!
Mijn dinsdag qua lesuren is normaal 3e t/m 8e, dus valt opzich wel mee. Normaal heb ik geen twee tussenuren. Woensdag heb ik 1e, 2e, 3e en 5e les. En het 1e is maar om de week.
Ik moet straks oppassen en ik heb echt geen zin. Moet van half 8 tot kwart voor 11. En dan moet ik daar gaan leren, ook heel handig.
ik heb dan denk ik echt chill in vergelijking met jullie
- maandag van half 9 tot tien over half 3 - Dinsdag van half 9 tot tien over half 3 - Woensdag van half 9 tot 1 uur - Donderdag van half 9 tot 1 uur - vrijdag van half 9 tot 1 uur
en nu heb ik toetsweek en ben ik morgen om half 10 uit
Ze zei nou dan weeeeeettt ik genoeeg; doei,,, Ze wilde me natuurlijk een abbo aansmeren maar ikke wil een abbo op de bit en die krijg ik alstgoed is ik ga de glamour opzeggen
Hmm ik heb een abbo op CosmoGirl en krijg nu voor een halfjaar een abbo op de hoefslag.
Wooh Rebec, zou inderdaad maar ff gaan leren die 30 bladzijdes So of proefwerk?
fudgie
Geplaatst: 27-01-09 22:04
30 bladzijdes!!!!
ik zit in groep 8 en daar hebben we (gelukkig) nog niet zoo heel veel huiswerk 3 per week ong. (eigenlijk vindt ik dat nu al weel maarja.. )
fudgie
Geplaatst: 27-01-09 22:21
nu moet ik aan een werkstuk werken
xManon_
Geplaatst: 28-01-09 00:28
Pff ik ben klaar, nouja eigenlijk niet. 4 pagina's moesten we zelf vertalen en 4 waren er al vertaald. Die we zelf moesten doen ken ik goed, maar die andere vier.... Grammatica zit er ook in. Ach, komt wel goed hoop ik.
Vriendin van me is jarig vandaag en ik ben vergeten een kaart te sturen. Ik vind het ecnt stom! Dus nouja dan ga ik maar vanmiddag even zo'n "te laat" kaart halen.