Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

bietjuhh schreef:ja inderdaad... wie wil vanmidag meeten? zoek fotograaf:P

bietjuhh schreef:ze zeggen toch dat paarden zwart wit zien?
quicky_lover schreef:Ik heb alleen verzorgshetjes.
Maar daar ben ik veelste groot voor,
dus de eigenaar moet emh een pony kopen.
. Met lange lijnen & mennen kan je ook wedstrijd mee in.
. Het dochtertje van de eigenares rijdt nu 1x per week op Ban en die vindt het heel leuk, dus dat kan ook nog wat worden met die 2. En de andere vzster van Ban die is ook wat kleiner dan mij dus die kan hem ook nog blijven trainen.
maar veel mensen zitten op school

maar ik was ook een beetje melig. 
Vanny_ schreef:Beterschap Barbarabietjuhh schreef:ze zeggen toch dat paarden zwart wit zien?
Nee ze zien wel kleur, maar niet zoals wij.quicky_lover schreef:Ik heb alleen verzorgshetjes.
Maar daar ben ik veelste groot voor,
dus de eigenaar moet emh een pony kopen.
Je kan ook gaan grondwerken, lange lijnen doen, VD, vrijspringen, mennen. Met lange lijnen & mennen kan je ook wedstrijd mee in.
Ik ga denk na de zomer nog maar 1x per week op Bandit rijden (en dan alleen buitenrijden) want ik word ook te groot. Blijf hem nog wel verzorgen. Maar wel jammer want ik zou ook met Ban mogen starten van de zomer, maar het is niet goed als ik door blijf rijden. Het dochtertje van de eigenares rijdt nu 1x per week op Ban en die vindt het heel leuk, dus dat kan ook nog wat worden met die 2. En de andere vzster van Ban die is ook wat kleiner dan mij dus die kan hem ook nog blijven trainen.
Ik lees net op het gastenboek van de manege dat die eigenaar van dat paard die dat meisje heeft getrapt bij veel mensen op de manege bekend is gelukkig.

?
? Silfanoo schreef:Wat?? IS bandit niet JOU pony??
Ik dacht dat het JOU pony was..
. Dacht je dat dan
?
Vanny_ schreef:Silfanoo schreef:Wat?? IS bandit niet JOU pony??
Ik dacht dat het JOU pony was..
Zo d'r komt er een achter. Dacht je dat dan
?
Ja Ratatouille is een film

alleen boekverslagen maar wij moeten 2- & 3-punters lezen dat zijn echt k.utboeken, vaak heel moeilijk enzo dus dat zal ik maar niet doen voor je boekbespreking

''