Zucht ik heb nog het achtste uur les, twee tussenuren.. En wss gaan we toch alleen maar een film kijken. En ik moet morgen mn duits so maken. Leuk, dat je dat even één dag van tevoren te horen krijgt.
Hoi Hier ben ik even En ik wilde langer blijven want ik wilde iemand PM'en. Maar ik moet weer gaan, want ik ben op school. Moet tekenen doen.
Carolienn_
Geplaatst: 27-01-09 15:36
Hoi. vandaag ook weer 2 proefwerken verne*kt. ik werd wakker en mijn broertje heeft me aangestoken. heb geen stem meer en hoofdpijn en hoesten. Blegh, waarom ik nou weer in die pww.
ooh Manon dat is wel banketstaaf 2 tussenuren.. heb je dat altijd of viel er wat uit?
Heb nu ook tussenuur, straks bio, heb echt nooit zin om dan voor het 8e nog naar school te gaan als ik naar huis ben gegaan (zit nu thuis, was bio boeken vergeten)
En dan snel naar Bandit met de bus... vind het zo'n rotdag dinsdag
Carolienn_
Geplaatst: 27-01-09 16:03
8e lesuren zijn altijd zooo irritant. vind ik mijn nieuwe rooster na de pww is zo relaxed! heb maar 2 dagen in de week 7 uur heb 2 dagen 5 uur en 1 dag 6 uur
Hé! Ik ben vandaag en gisteren ziek thuisgebleven. Morgen moet ik maar wel weer naar school, anders mis ik twee toetsen, en die wil ik niet vrijdag inhalen na schooltijd...
Maargoed, hoe gaat het hier?! Ben hier al best lang niet meer geweest.
Mijn dinsdag is great. Ben om 10 voor 1 uit, en heb ook nog es een uur gym, verder geschiedenis, AK, en Nederlands. Die vakken vind ik leuk. En dan nog Latijn, das minder leuk, maar een les is net zo leuk als je 'm zelft maakt!
Ik heb een 3.8 voor Latijn.. Maarr, ik heb een NL proefwerk wél goed gemaakt.. En Nederlands is belangrijker. En nu ga ik biologie leren. Morgen toets, nog niks gedaan.. Donderdag Frans en grieks, moet ik voor beide een goed cijfer halen.. iig, frans.. En vrijdag Engels, en ik moet vrijdag ofzo wss ook natuurkunde inhalen. Bluh.