Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Lieve Jim,
Het begon met Idols.
Iédereen keek het.. Ook mijn zus en ik lagen languit op de bank, helemaal stuk te gaan.
Sommige konden ook écht niet zingen. Toen kwam jij in beeld. Ik verstijfde wat en ging rechtop zitten. Holy oliebol. Híj gaat winnen, dacht ik in mezelf. Niet helemaal, maar voor mij had je wel gewonnen.
Mei 2003 hing je levensgroot in de bushokjes. Dit heb ik op internet gevonden:
Mars is wel bang dat er bushokjes gesloopt gaan worden voor de posters van Jim en dat de levensgrote poppen gestolen gaan worden.
Oh my god. Dat is precies wat er gebeurt is… Een vriend van me, heeft voorzichtig het glas uit een bushokje gehaalt, en de poster netjes opgerolt. Glas weer erop. En voila.
Hij kwam die poster brengen, wow. Hij hing echt prachtig boven mijn bed (waar hij nog steeds hangt).
We kregen in 2003 ook een hond. Góh, en laat nou net ík degene zijn die een naam mocht verzinnen. De hond heet officieel Jimmy, en ja, als bijnaam gewoon Jim.
Voelde altijd zo raar, als ik bij het uitlaatveldje onze hond terug riep: ‘Jim kom hier!’
Of op MSN: ik ga even Jim uitlaten! Hahaha.
Tijden gingen voorbij. Nog altijd even fan, en ik kon nergens aan denken, dan aan jou.
Mijn broer vind zichzelf nogal grappig.. en zei voor de gein: ‘Jim is gay.’ Toen heb ik hem een flinke mep op z’n wang gegeven. Ik schrok er zelf een beetje van, dat ik plotseling zo agressief deed. Mijn hele kamer hing vol met poster van jou. En die grote poster van Mars hing nog steeds boven mijn bed.
Op school ging nog alles wel. We hadden het bij geschiedenis over beroemdheden uit de vroegere tijd. Ik zat ondertussen mijn hele schrift met hartjes te maken. F ♥ J stond overal. Ik kreeg ineens een vraag: ‘Fieke, wanneer is Elvis Presley geboren?’ ‘uuh… op 10 augustus 1987 meneer.’ Het was even stil. ‘oliebol.’ Mompelde ik zacht. De leraar keek me een beetje vreemd aan. ‘laat me raden,’ zei hij. ‘dat is de datum van Jim bakkum?’ Ik kon er niet meer onderuit. Ik werd knalrood en deed net alsof ik me op het boek concentreerde.
Ik luisderde de hele dag jou liedjes, en ik zat de hele dag op internet naar de nieuwste nieuwtjes en foto’s. M’n vader kwam naar me toe, en had een deal. Als ik een week niet op internet zou gaan, en helemaal niets deed wat met jou te maken had, kreeg ik van hem een nieuwe cap. Ik mocht in de logeerkamer slapen, zodat ik de posters niet zag. Damn. Wat een nachtmerrie was dat. Stiekem ging ik bij een vriendin gewoon op internet, maar ik heb toch die cap gekregen, ghehe.
Toen ik jarig werd mocht ik naar de musical Grease . Juist, waar jij ook in speelde. Ik ging met mijn moeder en m’n zus. Jij kwam op en ik viel bijna flauw. Dit werd mijn moeder te veel. Nadat we thuis waren heeft ze de psychiater gebelt. Holy oliebol. Een psychiatér ja!? Ik ben toch niet gek !! ik heb ze gelukkig over kunnen halen dat het niet nodig was.
Het viel toch best wel mee ??
Blijkbaar niet, want er gebeurde nog véééééél meer dingen, die niet normaal meer waren. Ik moest inderdaad naar een psychiater. Ik deed maar alsof je me niet zoveel meer kon boeien, maar die poedersuiker psychiater heeft toch niets geholpen.
Ik ging ook steeds vaker foto’s van je bewerken, waar ik dan naast je zat. Ghaha, geniaal. Ze mislukte meestal, omdat het licht dan niet goed was. Maar een was heel mooi, en het leek echt net alsof ik naast je zat.
De grote mars poster hangt nog steeds boven mijn bed, en ik doe hem nóóit weg.
Ik hou van je, en ik zal altijd van je blijven houden
Psychiater of niet..
Fieke.
(natuurlyk is dit bovenstaande allemaal onzin)
Miss_Mo schreef:maar ik vindt dat het lijkt allsof ollie ook AV in zich heeft