Yorrie schreef:Gewoon een trailer lijkt mij! Klep los, raampje afplakken met een vuilniszak en voila!
Nee joh.

Wat is die groene site nu ook alweer. Ik ben het alweer vergeten.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Yorrie schreef:Gewoon een trailer lijkt mij! Klep los, raampje afplakken met een vuilniszak en voila!
Sjoert schreef:Wat is die groene site nu ook alweer. Ik ben het alweer vergeten.
Sjoert schreef:Haahahahaa
Yorrie schreef:
U lacht om?!?
Sjoert schreef:En dan doen we als achtergrondmuziek DJ dark madness... (of wat was het Yordie? )
Sjoert schreef:youngster schreef:Heuj Sjoert..
Hebbie nou al eens een domeinnaam aangevraagd?
Ik heb het gisteren met Don erover gehad, maar die is de komende tijd nog iets te druk om met mijn site te beginnen.
Heb gisteren al wel op fotosites gezocht en heb echt weer leuke ideeen opgedaan voor foto's
Wie wil volgend jaar een veulen + merrie ter beschikking stellen voor een bepaalde foto?
vanda's schreef:Ik wil t wel proberen hoor Sjoert
die site bedoel ik
vanda's schreef:Sjoert schreef:Ik heb het gisteren met Don erover gehad, maar die is de komende tijd nog iets te druk om met mijn site te beginnen.
Heb gisteren al wel op fotosites gezocht en heb echt weer leuke ideeen opgedaan voor foto's
Wie wil volgend jaar een veulen + merrie ter beschikking stellen voor een bepaalde foto?
JA, ik
youngster schreef:Freek dat zou wel heel tof zijn als je dat wilt proberen!
Nu nog een domeinnaam