Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_likepink_ schreef:YES!!!
ik heb warscheinlijk op 3 juni een wedstrijd met helena een racealleen moet ik wel mee naar litouwen alleen moet ik eerst nog naar de eigenaar bellen of ie het wel echt goed vind..wel jammer dat het op mijn verjaardag is maar dat is dan pech hebben
ponyta schreef:whahaha .. ik ben naar nijland geweest!.. was echt vet gave spullen!
.. ik heb 2 dekjes gahaald van global! net zo iets als harrys house .. met van die steepjes, in dressuur vormaat. uhh dus toen ik thuis was meteen uit proberen!.. het bleef mooi op de plaast zitten! .. maar het rijden vedder ging ook wel goed! owja het is een blauwe en een rose:P .. en ze staan mijn pony "ponyta" echt supper stoer!
ponyta schreef:_likepink_ schreef:YES!!!
ik heb warscheinlijk op 3 juni een wedstrijd met helena een racealleen moet ik wel mee naar litouwen alleen moet ik eerst nog naar de eigenaar bellen of ie het wel echt goed vind..wel jammer dat het op mijn verjaardag is maar dat is dan pech hebben
naar litouwen?
ponyta schreef:wie kent hier allemaal ruiter sportzaak nijland?
susi schreef:Dat is ook de bedoeling