Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
youngster schreef:Nou ik heb even een stress-uurtje gehad, maar dat heb ik nu even bij de klant gedumpt. Dus even wachten tot die reageert
youngster schreef:PeeWij, ik moet zeggen... je haar zit vreselijk op die foto
je hebt het nu beter
Welshfanatic schreef:Iedereen uit het vorige topic mocht hier gewoon meepraten, als we daar nou hem hadden gewaarschuwdIs niet gebeurd, dus eigen schuld
Van mij hoeft het niet hoor Yorick
PeeWij schreef:Welshfanatic schreef:Iedereen uit het vorige topic mocht hier gewoon meepraten, als we daar nou hem hadden gewaarschuwdIs niet gebeurd, dus eigen schuld
Van mij hoeft het niet hoor Yorick
Yorick is er op pagina 258 bij gekomen en er is gesproken over het lijstje(niet tegen Yorick), dus invullen!
toptoys schreef:hoi, ook weer even aanwezig. Nu gaat het sneller, lag denk ik toch aan de verbinding. Het wordt alleen maar warmer, ipv kouder en toch begin ik nu dekens te verkopenWordt gewoon rond de 18 gr
Wat zal sinterklaas zweten met al die jurken........wel leuk voor de kinderen, die wachten op de intocht. Dan is het toch wel fijn, die temperaturen
PeeWij schreef:toptoys schreef:hoi, ook weer even aanwezig. Nu gaat het sneller, lag denk ik toch aan de verbinding. Het wordt alleen maar warmer, ipv kouder en toch begin ik nu dekens te verkopenWordt gewoon rond de 18 gr
Wat zal sinterklaas zweten met al die jurken........wel leuk voor de kinderen, die wachten op de intocht. Dan is het toch wel fijn, die temperaturen
Met de sint moet het gewoon vriezen anders is het maar nep hoor!
Welshfanatic schreef:Ik wil SNEEEEEUUWWWW![]()
![]()
![]()
yorick schreef:PeeWij schreef:Met de sint moet het gewoon vriezen anders is het maar nep hoor!
jaja logisch,dus ast niet vriest is ie nep en ast wel vriest is ie echt,wake up PW
Welshfanatic schreef:Ik wil SNEEEEEUUWWWW![]()
![]()
![]()
kopenhagen schreef:ik ga naar huis, tot later!!
PeeWij schreef:Wat nu wake up, ik moet zaterdag 2 december speciaal naar groningen, omdat de sint te oud wordt om nog heel nederland door te reizen. Dus wij gaan daar naartoe om onze cadeautjes op te halen. Zo ook Sjoert, Youngster, Yorrie, Grietje9 en Vanda's![]()
Dus de sint is echt
PeeWij schreef:Welshfanatic schreef:Ik wil SNEEEEEUUWWWW![]()
![]()
![]()
IK OOK
Welshfanatic schreef:PeeWij schreef:Wat nu wake up, ik moet zaterdag 2 december speciaal naar groningen, omdat de sint te oud wordt om nog heel nederland door te reizen. Dus wij gaan daar naartoe om onze cadeautjes op te halen. Zo ook Sjoert, Youngster, Yorrie, Grietje9 en Vanda's![]()
Dus de sint is echt
Dus jij gaat NAAR de sint toe... Denk dat je het dan wel slecht doet. Bij de meesten komt hij wel langs. Vroeger hier ook... Alleen hier gaat hij tegenwoordig voorbij, maar om em dan achterna te gaan... nehh
PeeWij schreef:Door daar naartoe te gaan, krijg ik nog cadeautjes, door passief thuis te blijven krijg je niks!