Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik mocht gisteren voor mijn juffrouw een pak Optimel Limoen(of zoiets
) Halen. Had 2,- gekregen, was niet eens zo duur, had nog 0,75 cent over... had het toch maar teruggegeven. 

O, ik was in shock.... Dat zal je zelf maar overkomen!
.
Truste

Leuk dat Step Up 2 leuk was
. 
. Heb toch vrij! Ow, komt me moeder binnen: Ga je zo aankleden..... 
__Anouk schreef:Ik zit nogsteeds in mijn pyama, blijf denk ik de hele dag zo zitten. Heb toch vrij! Ow, komt me moeder binnen: Ga je zo aankleden.....
. Ik ga zo naar Oisterwijk, winkelennnnn! 
Love jullie!

__Anouk schreef:Bah, loempia. Ik ga zo naar Oisterwijk, winkelennnnn!
Dus doei iedereen!Love jullie!
![]()
![]()

__Anouk schreef:Bah, loempia. Ik ga zo naar Oisterwijk, winkelennnnn!
Dus doei iedereen!Love jullie!
![]()
![]()
Hitime schreef:Paarden zien toch geen verschil tussen roze en rood..
quicky_lover schreef:Haaaaaaj.
Ik verveelde me:
Mijn mooi hartje(BEN IK HEEUL TROTS OM!):
Wat kan ik toch mooi rijmen:
astridjhu schreef:Best dood hier inderdaad
Ben huiswerk aan het maken![]()
Maandag examensmaar ach
[LZP] mishandelde dieren!
Vanny_ schreef:Heey
Ik lees net op het gastenboek van mijn manege dat er afgelopen zondag iemand die met haar eigen pony op de manege staat is getrapt door een tuigpaard. Ze ligt in het ziekenhuis (ligt op Intensive Care), en is volgens mij 2x geopereerd. En 1x aan haar lever aan een scheur van 10 cm, ze is nu buiten levensgevaar dus ze had dood kunnen zijn...
Het is op een openbare weg voor de manege gebeurd waar auto's & fietsers rijden. Er was een man bezig met dat paard (hij zat er niet op), paard was heel vervelend aan het doen heb ik begrepen. Meisje fietste langs en werd van haar fiets getrapt. Ze wordt in slaap gehouden zodat ze zo min mogelijk pijn heeft en kan herstellen. Vind het zo erg. Weet verder niet hoe/wat, ben er niet bij geweest. Haar pony wordt nu door anderen verzorgd.
Wat ik me afvraag, ik ging zondag Bandit doen en ik fiets vaak samen met een vriendin een stuk samen omdat ze dezelfde kant op gaat naar haar paard. En nou kwamen we in het bos richting de manege ook een man tegen met een tuigpaard die bezig was aan de lange lijnen, dat paard was heel drammerig en aan het dribbelen. Misschien hetzelfde paard?
Het was toen mooi weer, dus echt niet slim van die man om ff met dat paard daar bezig te zijn op die weg waar toen best veel mensen langskomen.
Citaat:Wie is er online
Gebruikers op dit forum: sammykuh en 1 bezoeker
bietjuhh schreef:quicky_lover schreef:Haaaaaaj.
Ik verveelde me:
Mijn mooi hartje(BEN IK HEEUL TROTS OM!):
Wat kan ik toch mooi rijmen:
Prachtig hart, en mooi gedicht!