Welshfanatic schreef:Hay Tai (rijmt![]()
)
leuk voor in het gedichtje van sinterklaas
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Welshfanatic schreef:Hay Tai (rijmt![]()
)
stalshamrock schreef:thinkaboutit schreef:hallo allemaal was ik ook weer.
ff boodschappies gehaald en ga nu dadelijk wat eten in elkar flansen
wat ga je maken?
Welshfanatic schreef:Ik ben wss ook de hele avond voor school bezig *zucht*

, het rechter meisje is klasgenootje van mij en moeder van het kindje en haar kindje (snappen jullie het nog?
) Welshfanatic schreef:Whahaha zullen we samen proberen moed te verzamelen?

thinkaboutit schreef:Welshfanatic schreef:Whahaha zullen we samen proberen moed te verzamelen?
zullen we het proberen ja? maar ik heb wel heel veel moed nodig hoor!! stel het al maanden uit
Charly schreef:mooie foto hoor Jody
heb even en topic geopend.. wil charly geschoren hebben
stalshamrock schreef:leuk foto jo.
wat ik vanavond ga doen?? ik moet om 7uur ponyS gaan voeren.
pfff kijk er nu al tegenop.
thinkaboutit schreef:stalshamrock schreef:leuk foto jo.
wat ik vanavond ga doen?? ik moet om 7uur ponyS gaan voeren.
pfff kijk er nu al tegenop.
waarom zie je er tegenop?
stalshamrock schreef:gewoon doen. dan krijg je het volgend jaar niet zo ergmeer terug.
heb mijn kwpn 2jaar geleden geschoren en hoef haar niet meer te scheren, gewoon deken op en ze blijft heel dun in haar haren.
Welshfanatic schreef:Wat moet je ze allemaal voeren dan?
Charly schreef:stalshamrock schreef:gewoon doen. dan krijg je het volgend jaar niet zo ergmeer terug.
heb mijn kwpn 2jaar geleden geschoren en hoef haar niet meer te scheren, gewoon deken op en ze blijft heel dun in haar haren.
Niet alleen daarom, maar hij staat nu al onder een 360 grms deken en nog heft hij een mega vacht! na het rijden (ca. 20-30min) is hij drijfnat! En duurt uren eer hij echt goed droog is! Dus is niet echt handig.
Welshfanatic schreef:Oke, das veel werk![]()
stalshamrock schreef:
en zo vat hij straks als het echt koud word nog kou en als je dan pech hebt word hij verkouden.
stalshamrock schreef:Welshfanatic schreef:Oke, das veel werk![]()
kom je helpen dan??![]()
stalshamrock schreef:Welshfanatic schreef:Wat moet je ze allemaal voeren dan?
allemaal voeren, strooien, 1mesten. 5stallen water geven want die hebben geen autom. waterbak. en dan voor morgen vroeg al stro enz klaarleggen.
! Dirk belde, het zou nog wel eventjes gaan duren, dus das ook niet leuk