Neej, die gaan wij niet gebruiken voor ons merries denk ik...
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Westernfreak schreef:Ik heb zelfs niks te melden per pb![]()
Misschien dat ik vandaag of morgen nog een topic open over hengstenkeuze. De hengst voor volgend jaar staat al (zo goed als) vast, maar ik ben ook wel benieuwd naar met welke namen jullie komen
Yorrie schreef:PB? Nou, hier niet hoor...Geeft wel weer aan hoezeer jullie mij mogen...
PeeWij schreef:Yorrie schreef:PB? Nou, hier niet hoor...Geeft wel weer aan hoezeer jullie mij mogen...
zal ik je er dan maar 1 sturen?
youngster schreef:Heuj Sjoert..
Hebbie nou al eens een domeinnaam aangevraagd?
Yorrie schreef:Al een site uitgekozen dan Sjoert?
Sjoert schreef:En die template die we gisteren hadden gespot, Mar.. is een best lastige
Sjoert schreef:youngster schreef:Heuj Sjoert..
Hebbie nou al eens een domeinnaam aangevraagd?
Ik heb het gisteren met Don erover gehad, maar die is de komende tijd nog iets te druk om met mijn site te beginnen.
Heb gisteren al wel op fotosites gezocht en heb echt weer leuke ideeen opgedaan voor foto's
Wie wil volgend jaar een veulen + merrie ter beschikking stellen voor een bepaalde foto?
PeeWij schreef:
Ik meld me!
Yorrie schreef:Ziet er goed uit Sjoerd! Enne, ik weet wel iemand die het ook kan hoor!
Die template's op de site zijn heel goed aan te passen, maar dan moet je er wel een beetje verstand van hebben.
Sjoert schreef:PeeWij schreef:
Ik meld me!
Mooi!
Het enige dat je nog moet leveren is een hok waar we ze in kunnen zetten voor de bekende zwarte achtergrond.
PeeWij schreef:Ja Sjoerdtdie ken ik ook, en is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed, kijk maar naar het groene monster!