Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Honeys schreef:@ Melanie: Mooi mannetje, ben benieuwd hoe hij eruit ziet wanneer t veulenvachtje eraf is. Beste billen by the way![]()
@ regtur: Ik vind dat valkje zo leuk..
Melanie5 schreef:mr model is van dyfed harlequin uit weston little model. Uit mijn hoofd hoor, op mijn site staat de afstamming van de merrie. Geopteerd staat op allbreed.
regtur schreef:Honeys schreef:@ regtur: Ik vind dat valkje zo leuk..
Dank je, dat valkje is uit een ongeregistreerde, maar wel een Welsh a merrie. De eigenaar denkt er zelf ook zo over , want hij is hier nu al voor het 5e jaar. En moet er nog een eind voor rijden ook!
Melanie5 schreef:ja helaas. Het was een red bag en veulen was erg groot. Tegen de tijd dat we het veulen eruit hadden was hij al dood. Merrie heeft drie na pijn dus vee arts komt zo. Ik ben zelf nu op werk maar er is iemand bij haar.
fokfanaat schreef:red bag betekend dat de placenta loskomt met de bevalling, veulen krijgt geen zuurstof meer, ipv een witte pootjesblaas, zie je een rode vluwelen zak.
zo snel mogelijk open maken en veulen er aftrekken, anders stikken ze, vaak is het al te laat