Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hitime schreef:Paarden zien toch geen verschil tussen roze en rood..

Pinky heeft als hij knotjes heeft gehad altijd van die schattige kleine krulletjes... Is wel een beetje gay.

:
(BEN IK HEEUL TROTS OM!):
:

.
. Die heeft echt heel lang lopen racen, en uiteindelijk zetten we dat andere shetje stil bij de ingang, en kwam die race-shet er aan en ging eindelijk stil staan
. quicky_lover schreef:Haaaaaaj.
Ik verveelde me:
Mijn mooi hartje(BEN IK HEEUL TROTS OM!):
Wat kan ik toch mooi rijmen:
'Uhum.
Ik ga maar weer eens.
Ik weet ook niet wat ik wil
Ik ga telkis achter de computer weg en dan weer 5min der achter,
en dan weer weg en dan weer 5min der achter.
Nouuu, doeeeeei.
Vanny_ schreef:Ik ben zelf wel van het roze. Ruin/merrie/hengst maakt niet uit, als het maar staat.
Vandaag op stal gingen er 2 meisjes in de buitenbak rijden op twee shetjes. Het waaide nogal hard, en opeens gaat 1 zo'n shetje keihard aan de kletter, maakt een scherpe bocht en gaat bokken. Meisje eraf, maar ze stond gelijk weer op en moest lachen.
Dat shetje gaat keihard racen niet normaal, rent alle kanten uit, maakt de raarste bochten. Wij proberen te pakken, rustig naartoe lopen. Maar die liet zich niet meer pakken hoor. Die heeft echt heel lang lopen racen, en uiteindelijk zetten we dat andere shetje stil bij de ingang, en kwam die race-shet er aan en ging eindelijk stil staan
.
__Anouk schreef:quicky_lover schreef:Haaaaaaj.
Ik verveelde me:
Mijn mooi hartje(BEN IK HEEUL TROTS OM!):
Wat kan ik toch mooi rijmen:
'Uhum.
Ik ga maar weer eens.
Ik weet ook niet wat ik wil
Ik ga telkis achter de computer weg en dan weer 5min der achter,
en dan weer weg en dan weer 5min der achter.
Nouuu, doeeeeei.
Cool! Jij kan prachtige hartjes maken!
.

Hitime schreef:Anoukjee
Een beetje gay is alleen maar goed
)