Ik zal zo eens ff bijlezen, eerst ff snel naar 'le orthó'
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hitime schreef:LeukCitaat:Melissa! Jouw hafje lijkt echt wel op mijn lieveling van de manege, alleen dan iets steviger.
Ik vind Smurf echt zo leuk hè.. Echt een van mijn lievelingswelshjes uit dit topic.

bietjuhh schreef:
zo loop ik dus door me huis heen

HindaFree schreef:haha enne ik moet ook bekkenen hoor... ik vind smurf eigenlijk ook wel een supper mooie en mischien ook wel lieve welsh

Cynn_x schreef:Hahaha, wat een pony heb je toch. Deugniet.

ik herken dat bokken... 

bietjuhh schreef:kom vanmidag nog naar je toe
ik was Bandit aan het rijden, en hij heeft bijna nooit last van vliegen tijdens het rijden, wel als ie stil staat enzo. En hij schudt nooit met z'n hoofd, maar gister was ik aan het draven en schudt ie opeens super erg met z'n hoofd en dan met zo'n raar geluidje en het duurde ff...
en daarna weer verder alsof er niks aan de hand was, ik dacht echt woow wat doe jij nou weer 
Gelukkig steigerd Silfanoo niet, als hij steiger-bok-steiger-bok deed, dan was ik er wel afgevallen denk ik 
Silfanoo heeft nauwelijks last van vliegen, af en toe als hij op stal staat, zwaait hij wel eens met zijn staart, mee niet.. 
bietjuhh schreef:smurf schut echt altijd met zijn hoofd zo irritant