Marlous gefeliciteerd met je Welshje ! Hoe oud is ze (over die ingezakte rug, want dat kan aan ouderdom liggen of dat ze te vroeg is ingereden door te zwaar iemand ofzo, maar denk dat ze nog jong is?)
Marlous schreef:We liepen langs de shetlander, en daar schrok ze toch wel een beetje van
haha Bandit moet shetjes ook niet om de een of andere reden. Hij heeft een tijdje met een jaarling shetje in een wei gestaan, die hem telkens achterna rende en in z'n halster ging bijten enzo

Vandaag was er springen op stal, 's ochtends om 10:00 begonnen ze al met springles (maar je mag verder gewoon de hele dag springen in de bak maar dan moet je het wel zelf opbouwen enzo). Les duurde tot 11:30 maar dat wist ik niet.
Ik wilde vandaag kijken, dus ik denk: 'ik ga lekker vroeg naar stal', ging om 11:00 weg (ik dacht dat dat ruim op tijd was). Kwam net aan op stal, was de bak leeg dus ik dacht dat er nog helemaal niet was gesprongen. Hoorde ik dat ze al klaar waren

Toen maar met eigenares van Vanity wei geschept & daarna Vanity gedaan. Ik was vandaag ook naar stal om te kijken hoe het rijden gaat met Bandit en het meisje van 11 die hem gaat doen naast mij. Maar ze was er nog steeds niet nadatk klaar was met Vanity. Dus ik tijd rekken enzo, heb zelfs Bandit z'n stal gemest voor d'r en lopen vegen omdat dat meisje steeds niet kwam. Om 15:00 was ze er nog steeds niet dus ik dacht: 'doeei ga niet langer meer wachten'

Ik dacht: 'Dalijk komt dat meisje niet meer', gelukkig staat Ban in de wei, kan ie tenminste nog ff z'n ei kwijt & heb ik uitgemest.
verder niks te melden

Oelallaaa twas/is nog steeds zo mooi weeer